Blog
Analýzy, komentáře a tipy pro finanční poradce

Aktuální článek z blogu
Začíná vlna refixací koronavirových hypoték. Co dělat, když banka nabídne novou sazbu?
Psal se rok 2020 a Česko zažívalo první rok pandemie nemoci covid-19. A ruku v ruce s tím šel hypoteční boom. Češi využívali výhodných hypotečních sazeb pod 2,5 % a kupovali nemovitosti ve velkém. Na 40 000 nových hypoték mělo sazbu fixovanou na pět let. Letos nás tak čeká velká vlna refixací. A to za situace, kdy jsou sazby podstatně výše. Splátka průměrné hypotéky se zvýší o dva až tři tisíce korun měsíčně. Jak postupovat, když banka pošle prvotní nabídku?
Nejnovější články
Úprava inf
Infa, tedy informace, které pro Vás BT připravuje, jsou publikovány každý den a každý den Vám přinášíme novinky ze strany producentů, ale také ze strany BT. Vzhledem k tomu, jak širokou nabídku partneři BT mají, je počet distribuovaných inf poměrně vysoký. Uvědomujeme si, že pak může být problém s přehledností a proto je možné využít osobní asistentku BeTy a určit…
Děkujeme!
První zářijový den jsme spustili nový informační systém. Představili jsme Vám novou osobní asistentku BeTy, která Vám je a bude nápomocná v mnoha oblastech Vašeho profesního života. Máme za sebou první měsíc jejího působení a chceme Vám zejména poděkovat. DĚKUJEME! Děkujeme za reportování počátečních chyb Děkujeme za zpětnou vazbu a Vaše reakce na celý systém Děkujeme za vstřícnost a pochopení…
Podpora pro start zajištěná
Start nového informačního systému pro poradce Broker Trustu se blíží a 1.9.2013 se na počítačích našich partnerů poprvé představí BeTy, naše nová osobní asistentka. BeTy bude umět mnoho nových věcí a dojde k změnám a úpravám oproti současnému informačnímu systému. Snažili jsme se změny a nové věci vytvořit srozumitelné a uživatelsky přívětivé, ale až praxe ověří, jak se nám to povedlo….
Karta klienta – Přehled
Jednou z nových funkcí, kterou vám BeTy přináší je i pohled na klienty a nový rozměr práce s celou klientskou databází. Možnostem práce s celou databází se budeme věnovat v jiném článku, nyní se zaměříme na samotnou klientskou kartu, tedy zobrazení informací o konkrétním klientovi. Základní pohled na klienta je „Přehled“. Tento pohled umožňuje v rychlosti pohled na vše podstatné o klientovi a jeho historii,…
Jak vznikl název BeTy?
Vybrat ten správný název pro výrobek, službu nebo firmu je jedním z nejsložitějších úkolů pro marketing každé firmy. Koneckonců i taková Siri – dnes již slavná osobní asistentka každého majitele telefonu od firmy Apple – se Stevovi Jobsovi vůbec nelíbíla a představoval si jiné pojmenování. Nakonec ho však nenapadlo nic lepšího a tak dostala Siri zelenou. Takové správné jméno…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.