Děkujeme za zpětnou vazbu k Příležitostem

Zajímá Vás, jak naši smluvní partneři a poradci hodnotí obchodní příležitosti a kampaně od BT? Podívejte se na celkové výsledky. Kromě nich si můžete přečíst i konkrétní vzkazy od našich partnerů.

Děkujeme za zpětnou vazbu k Příležitostem

Nedávno jsme se těch z Vás, kteří využívají Příležitosti v Bety 2.0, zeptali, jaký máte názor na obchodní příležitosti a kampaně, které pro Vás připravujeme. Kromě podnětné zpětné vazby náš potěšily i milé vzkazy a všem 44 zástupcům z řad smluvních partnerů a 134 poradcům, kteří si našli čas a dotazník vyplnili patří náš velký dík. Jak jsme slíbili s výsledky budeme dál pracovat při přípravě kampaní i dalším rozvoji sekce Příležitostí v Bety 2.0.

A co je to nejdůležitější?

  • Přes 90 % z Vás (jak smluvních partnerů, tak poradců) považuje producentské kampaně za užitečné a přejete si je dostávat do Příležitostí v Bety 2.0.
  • Přes 80 % smluvních partnerů, kteří mají v Příležitostech individuální kampaně, vyhovuje struktura dat.
  • 52 % smluvních partnerů a 58 % poradců preferuje možnost mít veškeré informace ke konkrétní kampani přímo v Příležitostech v Bety 2.0 před variantou dostávat vše ve formě e-mailu.
  • Více než 80 % smluvních partnerů a přes 90 % poradců by uvítalo aktivní prokliky v notifikacích přímo do Bety 2.0.
  • Přes 90 % zástupců smluvních partnerů, kteří mají v Příležitostech nastaven manažerský přístup, práce pod touto rolí vyhovuje a 80 % vyhovují i nastavené reporty.
  • Více než polovina smluvních partnerů aktivně pracuje nepřevedenými klienty po neaktivních poradcích.

Kompletní výsledky jsou k dispozici níže. Výzkum je rozdělen na dvě části – na reakce od smluvních partnerů a reakce od poradců.

Výzkum smluvní partneři

Výzkum poradci

Váš tým Příležitostí

Související články

Výnosy

Mrkváče, plísňáky a Beyond Meat. Pozor na oživování akciových mrtvol

Pamatujete si, co to byly mrkváče nebo plísňáky? Ve své době to byly naprosté hity, které musel každý mít. Kdo je neměl, byl beznadějně „out“. I dnes v módě letí…

4. 12. 2025 5 minut čtení

Nezařazené

Sedm základních tipů, se kterými si správně pojistíte auto nejen do podzimního nečasu

Mlhy, první mrazy, mrholení, zvěř u vozovek a obecně zhoršená viditelnost. Podzim patří pro řidiče k těm nejrizikovějším obdobím. Můžete být sebeopatrnější, ale ne všechno dokážete na silnici ovlivnit. Co…

28. 11. 2025 7 minut čtení

Rizika

Životní pojištění: začít včas se vyplatí

Životní pojištění často odkládáme, ale čas nečeká. Allianz nabízí například garanci nejvyššího plnění u 251 závažných úrazů a poškození, denní odškodné s progresí až 500 %, trvalé následky s progresí…

26. 11. 2025 2 minuty čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.