Pomůžeme Vám s komunikací s klienty
Neustále sledujeme vývoj stávající situace a analyzujeme její dopad na poradenský trh. Souhrn toho nejdůležitějšího z trhu za uplynulý týden Vám posíláme každé úterý.
Současně hledáme cesty, jak pracovat s klienty online, jak s nimi komunikovat, či kde jsou příležitosti k bysnysu. Každý týden připravujeme středeční live webináře a v pátek se zaměřujeme na online školení či videonávody. Záznamy najdete vždy v BeTy na nové stránce COVID-19.
Mnoho z Vás s námi řeší komunikaci na klienty. Jsme rádi, že si uvědomujete, že je důležité být nyní s klienty ve spojení a uklidnit je, popř. jim nabídnout pomoc. Efektivní cestou je hromadná online komunikace.
Co pro Vás uděláme?
Po dobu „koronavirové“ krize pro Vás budeme bezplatně připravovat podklady pro Vaši komunikaci s klienty. Budeme zpracovávat taková témata, která jsou v danou chvíli aktuální a ovlivňují poradenský trh (např. odklad splátek, plnění pojišťoven, apod.). Ale zaměříme se i na témata, která Vám pomohou rozhýbat bysnys (např. podpojištění majetku + revize smluv, investice, apod.).
Jak budou podklady vypadat?
Připravíme sadu textů pro všechny komunikační kanály a k tomu přidáme i vhodné ilustrační obrázky již ve formátu pro sociální sítě:
- nejdelší text jako článek na Váš web
- kratší a strukturovaný text pro mailing
- krátký text vč. emotikonů jako post na sociální sítě
To vše doporučujeme provázat, tj. zdrojový článek si dáte na web a z mailingu nebo sociálních sítí se na něj odkážete. Texty si samozřejmě můžete libovolně upravovat. Fotografie mají ošetřená práva a můžete je případně i dále upravovat.
Kde vše najdete?
Na nově vytvořené stránce Covid-19 v BeTy ve složce ostatní. Jako první jsme zpracovali souhrnný materiál, ve kterém jsou zmíněny veškeré důležité změny v oblasti financí, na které měla dopad současná situace. Uvedené informace jsou aktuální k 20. 4., ale vzhledem k překotnému vývoji situace se vše rychle mění. I proto doporučujeme materiály vždy použít co nejdříve, popř. zkontrolovat aktuálnost informací.
Jak často a jaké materiály budou k dispozici?
Podklady budeme připravovat průběžně dle vývoje situace – zpravidla 2x do měsíce. Jako další téma bude podpojištění majetku. Pokud byste měli zájem o více zpracovaných témat v této formě, můžete si předplatit balíček s „obsahem“ pro Vaši komunikaci. Detaily naleznete zde.
Pokud byste se chtěli dozvědět další zajímavosti o marketingové komunikaci, poslechněte si náš webinář „Jak komunikovat s klienty“. Najdete ho rovněž na BeTY/Covid-19.
Věříme, že Vám to ulehčí komunikaci s Vašimi klienty a zároveň pomůže rozhýbat Váš bysnys.
Váš Broker Trust
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články

101 průšvihů aneb jak se chránit před následky, když se splaší nejen nejlepší přítel člověka
Občanský zákoník v České republice hovoří jasně: „Způsobí-li škodu zvíře, nahradí ji jeho vlastník, ať již bylo pod jeho dohledem nebo pod dohledem osoby, které vlastník zvíře svěřil, anebo se zatoulalo…

Růst začíná za hranicí jistoty. BT Kongres předá 25 let zkušeností v jediném dni a ukáže, jak překonávat limity
BT Kongres UNLIMITED, s takovým podtitulem pořádá Broker Trust svou tradiční podzimní akci pro finanční profesionály, a to už 27. listopadu v Clarion Congress Hotelu Praha. Celý den se zaměří…

INVESTIKA realitní fond slaví 10 let na trhu
INVESTIKA realitní fond slaví deset let na trhu a s více než 63 nemovitostmi v pěti zemích a objemem spravovaného majetku 25 miliard korun se stal největším nebankovním realitním fondem…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.
