Děkujeme za zpětnou vazbu k Příležitostem
Nedávno jsme se těch z Vás, kteří využívají Příležitosti v Bety 2.0, zeptali, jaký máte názor na obchodní příležitosti a kampaně, které pro Vás připravujeme. Kromě podnětné zpětné vazby náš potěšily i milé vzkazy a všem 44 zástupcům z řad smluvních partnerů a 134 poradcům, kteří si našli čas a dotazník vyplnili patří náš velký dík. Jak jsme slíbili s výsledky budeme dál pracovat při přípravě kampaní i dalším rozvoji sekce Příležitostí v Bety 2.0.
A co je to nejdůležitější?
- Přes 90 % z Vás (jak smluvních partnerů, tak poradců) považuje producentské kampaně za užitečné a přejete si je dostávat do Příležitostí v Bety 2.0.
- Přes 80 % smluvních partnerů, kteří mají v Příležitostech individuální kampaně, vyhovuje struktura dat.
- 52 % smluvních partnerů a 58 % poradců preferuje možnost mít veškeré informace ke konkrétní kampani přímo v Příležitostech v Bety 2.0 před variantou dostávat vše ve formě e-mailu.
- Více než 80 % smluvních partnerů a přes 90 % poradců by uvítalo aktivní prokliky v notifikacích přímo do Bety 2.0.
- Přes 90 % zástupců smluvních partnerů, kteří mají v Příležitostech nastaven manažerský přístup, práce pod touto rolí vyhovuje a 80 % vyhovují i nastavené reporty.
- Více než polovina smluvních partnerů aktivně pracuje nepřevedenými klienty po neaktivních poradcích.
Kompletní výsledky jsou k dispozici níže. Výzkum je rozdělen na dvě části – na reakce od smluvních partnerů a reakce od poradců.
Váš tým Příležitostí
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Zapomeňte na technologické giganty? Novým hitem investorů jsou akcie zbrojařů
V době, kdy akcie technologických gigantů klesají a různé virálně populární akcie ztrácejí lesk i hodnotu o desítky procent, obracejí investoři svou pozornost ke zbrojařským společnostem. Firmy jako Rheinmetall či…
Praktický průvodce: Jak se dobře pojistit proti požáru
Požár může zasáhnout kohokoli z nás – ať jde o náš domov, chalupu nebo firmu. Následky mohou být fatální z hlediska majetku i zdraví. Oheň se na majetku sice neřádí…
Noví členové představenstva Broker Trustu se zaměří na podporu obchodní sítě, technologie i rozvoj umělé inteligence
Broker Trust, největší servisní organizace pro finanční poradce na českém trhu, má dva nové členy představenstva. Martin Vohralík se ujímá pozice zaměřené na obchodní síť a marketing, Martin Gyurák přebírá…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.