BTčko #10: Kdo nemá web, je podezřelý. Jak marketingově využít nejen obchodní příležitosti v klientském kmeni?

Jak efektivně oslovovat klienty, zvýšit počet úspěšných obchodů a posilovat vlastní značku, vám v desátém vydání podcastu BTčko poradí hned dvě kolegyně z Broker Trustu. Alice Tomanová si k mikrofonu pozvala Irenu Schützovou, která je expertkou na práci s kmenem a obchodní příležitosti, a Lucie Kulovou, marketingovou specialistku.

Marketing jsou veškeré činnosti, které děláte, abyste budovali svou značku a v konečném důsledku zvýšili prodej vlastních produktů nebo služeb. V oboru finančního poradenství je marketing primárně o budování vztahů s klienty,“ říká Lucie Kulová s tím, že základem je mít vlastní značku a pravidelně s klienty komunikovat. 

Značkou nemyslím jen logo jako hezký obrázek, ale je to vše, co a jakým způsobem poradce  klientům nabízí,“ dodává Lucie. Právě s tím, jak se svými klienty šikovně komunikovat prostřednictvím vlastního webu, mailingu nebo sociálních sít, našim poradcům v Broker Trustu pomáháme. 

Kdo nemá vlastní web, je podezřelý,“ říká s úsměvem Lucie. Finanční poradci si podle ní stále více uvědomují, obzvlášť v dnešní složité době, že je třeba začít marketing aktivně řešit, protože situace, kdy jim obchody padaly samy do klína, se jen tak opakovat nebude. A ještě dodává: „Nejlepším nástrojem na budování vztahů je chytrý e-mail marketing.

Právě na to, jak nacházet a využívat nové obchodní příležitosti v rámci klientských kmenů, je expertkou Irena Schützová, která stojí za novým prostředím v Bety 2.0 s příznačným názvem Příležitosti. (Bety je aplikace, ve které pracují poradci Broker Trustu.)  

130 milionů v kampaních za loňský rok

Příležitosti jsou vyvrcholením našich aktivit, které jsme v tomto směru podnikali poslední čtyři roky. Na základě práce s kmenem jsme začali první kampaně pilotovat už v roce 2019. Jen v loňském roce jsme dokázali pro naše partnery vygenerovat 130 tisíc příležitostí s provizním přínosem 130 milionů korun,“ vypočítává Irena s tím, že z práce s kmenem se dnes bez nadsázky stává téma dne.

Příležitosti v Bety jsme vytvořili ve spolupráci s našimi smluvními partnery, aby jim prostředí maximálně vyhovovalo. „Hledáme příležitosti v klientských kmenech tak, abychom klientům poskytli komplexní službu a poradcům to zároveň zapadalo do jejich byznysových plánů. Příležitosti importujeme do Bety, kde si je poradci mohou přímo vyzvednout a začít zpracovávat. Vidí krásně, jak se jim v jednotlivých případech daří postupovat, a mají k dispozici i statistiky úspěšnosti daných kampaní,“ popisuje Irena. „Když řešíme analýzu kmene, tak velmi často jsou i samotní poradci a jejich manažeři překvapení, jak velké potenciály, které v běžné praxi můžete přehlédnout, zde jsou.

V BTčku dále uslyšíte: 

  • Co všechno v klientských kmenech umíme vypátrat
  • Co jsou kampaňové „hity“
  • Že z databáze BT můžete pro svůj marketing využít přes 70 různých marketingových témat
  • Co je základ úspěšné marketingové kampaně a marketingu obecně
  • Jak se podaří, že díky kampani naroste produkce o 150 procent
  • Že za marketing nemusíte utrácet statisíce, ale díky partnerství s BT zásadně ušetříte 
  • V čem je síla chytrého e-mail marketingu a jak vám to pomůže před schůzkou
  • Jak si s naší pomocí snadno vytvoříte vlastní web
  • Co jsou bolavá místa marketingu a proč je potřeba mít „vyčištěnou“ databázi kontaktů

A protože jsme natáčeli blízko mezinárodního dne žen, řeč se stočila i k ženskému a mužskému pohledu na finance. Myslíte si, že ženy jsou více pečující a muži zase analytičtější? A jsou finance stále spíše mužský svět, anebo se to změnilo? A co na to „dámské složení“ 10. dílu BTčka?

Související články

Ostatní, Poradenství

2023: Obrat Broker Trustu vzrostl a přesáhl 2,7 miliardy. Tahounem byly investice a pojištění

Loňský rok je dávno za námi, a přestože pro nás byl velmi úspěšný, v Broker Trustu se raději díváme dopředu než do minulosti. Už brzy proto naše partnery seznámíme s…

11. 7. 2024 4 minut čtení minut čtení

Poradenství, Výnosy

Změny ve spoření na penzi. Jak získat maximum a co mají dělat důchodci, kterým stát od července nepřispěje?

Už od července začnou platit změny, které se dotknou spoření na penzi ve státem podporovaných produktech. Týká se to více než 4 milionů lidí, kteří spoří ve „starých“ transformovaných fondech…

24. 6. 2024 9 minut čtení minut čtení

Poradenství

S novými kalkulačkami zvládnete výpočty za pár vteřin. Poradci mají ještě lepší přehled o provizích

Pokračujeme v rozhovoru s naším obchodním ředitelem Martinem Kouřilem. Tentokrát se zaměříme na dvacítku nových poradenských kalkulaček a probereme taky detailnější provizní přehled. Tipnete si, která kalkulačka je nejoblíbenější?

21. 6. 2024 3 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.