BTčko #10: Kdo nemá web, je podezřelý. Jak marketingově využít nejen obchodní příležitosti v klientském kmeni?

Jak efektivně oslovovat klienty, zvýšit počet úspěšných obchodů a posilovat vlastní značku, vám v desátém vydání podcastu BTčko poradí hned dvě kolegyně z Broker Trustu. Alice Tomanová si k mikrofonu pozvala Irenu Schützovou, která je expertkou na práci s kmenem a obchodní příležitosti, a Lucie Kulovou, marketingovou specialistku.

Marketing jsou veškeré činnosti, které děláte, abyste budovali svou značku a v konečném důsledku zvýšili prodej vlastních produktů nebo služeb. V oboru finančního poradenství je marketing primárně o budování vztahů s klienty,“ říká Lucie Kulová s tím, že základem je mít vlastní značku a pravidelně s klienty komunikovat. 

Značkou nemyslím jen logo jako hezký obrázek, ale je to vše, co a jakým způsobem poradce  klientům nabízí,“ dodává Lucie. Právě s tím, jak se svými klienty šikovně komunikovat prostřednictvím vlastního webu, mailingu nebo sociálních sít, našim poradcům v Broker Trustu pomáháme. 

Kdo nemá vlastní web, je podezřelý,“ říká s úsměvem Lucie. Finanční poradci si podle ní stále více uvědomují, obzvlášť v dnešní složité době, že je třeba začít marketing aktivně řešit, protože situace, kdy jim obchody padaly samy do klína, se jen tak opakovat nebude. A ještě dodává: „Nejlepším nástrojem na budování vztahů je chytrý e-mail marketing.

Právě na to, jak nacházet a využívat nové obchodní příležitosti v rámci klientských kmenů, je expertkou Irena Schützová, která stojí za novým prostředím v Bety 2.0 s příznačným názvem Příležitosti. (Bety je aplikace, ve které pracují poradci Broker Trustu.)  

130 milionů v kampaních za loňský rok

Příležitosti jsou vyvrcholením našich aktivit, které jsme v tomto směru podnikali poslední čtyři roky. Na základě práce s kmenem jsme začali první kampaně pilotovat už v roce 2019. Jen v loňském roce jsme dokázali pro naše partnery vygenerovat 130 tisíc příležitostí s provizním přínosem 130 milionů korun,“ vypočítává Irena s tím, že z práce s kmenem se dnes bez nadsázky stává téma dne.

Příležitosti v Bety jsme vytvořili ve spolupráci s našimi smluvními partnery, aby jim prostředí maximálně vyhovovalo. „Hledáme příležitosti v klientských kmenech tak, abychom klientům poskytli komplexní službu a poradcům to zároveň zapadalo do jejich byznysových plánů. Příležitosti importujeme do Bety, kde si je poradci mohou přímo vyzvednout a začít zpracovávat. Vidí krásně, jak se jim v jednotlivých případech daří postupovat, a mají k dispozici i statistiky úspěšnosti daných kampaní,“ popisuje Irena. „Když řešíme analýzu kmene, tak velmi často jsou i samotní poradci a jejich manažeři překvapení, jak velké potenciály, které v běžné praxi můžete přehlédnout, zde jsou.

V BTčku dále uslyšíte: 

  • Co všechno v klientských kmenech umíme vypátrat
  • Co jsou kampaňové „hity“
  • Že z databáze BT můžete pro svůj marketing využít přes 70 různých marketingových témat
  • Co je základ úspěšné marketingové kampaně a marketingu obecně
  • Jak se podaří, že díky kampani naroste produkce o 150 procent
  • Že za marketing nemusíte utrácet statisíce, ale díky partnerství s BT zásadně ušetříte 
  • V čem je síla chytrého e-mail marketingu a jak vám to pomůže před schůzkou
  • Jak si s naší pomocí snadno vytvoříte vlastní web
  • Co jsou bolavá místa marketingu a proč je potřeba mít „vyčištěnou“ databázi kontaktů

A protože jsme natáčeli blízko mezinárodního dne žen, řeč se stočila i k ženskému a mužskému pohledu na finance. Myslíte si, že ženy jsou více pečující a muži zase analytičtější? A jsou finance stále spíše mužský svět, anebo se to změnilo? A co na to „dámské složení“ 10. dílu BTčka?

Související články

Poradenství, Úvěrování

ČNB počtvrté snížila sazby. Které hypotéky zlevní?

Česká národní banka snížila ve čtvrtek již počtvrté za sebou úrokové sazby. Základní úroková sazba tentokrát klesne o 0,5 procentního bodu na 5,25 %. Jak se tento víceméně předpokládaný krok…

2. 5. 2024 4 minut čtení minut čtení

Poradenství, Výnosy

Sedm tipů, jak pojistit bydlení, abyste měli kvalitní ochranu a dostali skutečně zaplaceno

Podle České asociace pojišťoven má na 65 % Čechů pojištěnou domácnost a 55 % chrání pojištěním i svou nemovitost. Tato čísla v průběhu let rostou, což je jednoznačně pozitivní fakt.…

29. 4. 2024 9 minut čtení minut čtení

Poradenství, Výnosy

Hra na štěstí? Ne, správný postup při investování výrazně snižuje riziko ztráty 

Úroky na spořicích účtech klesají. Ještě víc tak poroste investiční apetit Čechů, kteří hledají pro své úspory lepší výnos. Už loni přitom investice v ČR zaznamenaly mimořádný rok. Češi měli…

19. 4. 2024 8 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.