BTčko #10: Kdo nemá web, je podezřelý. Jak marketingově využít nejen obchodní příležitosti v klientském kmeni?

Jak efektivně oslovovat klienty, zvýšit počet úspěšných obchodů a posilovat vlastní značku, vám v desátém vydání podcastu BTčko poradí hned dvě kolegyně z Broker Trustu. Alice Tomanová si k mikrofonu pozvala Irenu Schützovou, která je expertkou na práci s kmenem a obchodní příležitosti, a Lucie Kulovou, marketingovou specialistku.

Marketing jsou veškeré činnosti, které děláte, abyste budovali svou značku a v konečném důsledku zvýšili prodej vlastních produktů nebo služeb. V oboru finančního poradenství je marketing primárně o budování vztahů s klienty,“ říká Lucie Kulová s tím, že základem je mít vlastní značku a pravidelně s klienty komunikovat. 

Značkou nemyslím jen logo jako hezký obrázek, ale je to vše, co a jakým způsobem poradce  klientům nabízí,“ dodává Lucie. Právě s tím, jak se svými klienty šikovně komunikovat prostřednictvím vlastního webu, mailingu nebo sociálních sít, našim poradcům v Broker Trustu pomáháme. 

Kdo nemá vlastní web, je podezřelý,“ říká s úsměvem Lucie. Finanční poradci si podle ní stále více uvědomují, obzvlášť v dnešní složité době, že je třeba začít marketing aktivně řešit, protože situace, kdy jim obchody padaly samy do klína, se jen tak opakovat nebude. A ještě dodává: „Nejlepším nástrojem na budování vztahů je chytrý e-mail marketing.

Právě na to, jak nacházet a využívat nové obchodní příležitosti v rámci klientských kmenů, je expertkou Irena Schützová, která stojí za novým prostředím v Bety 2.0 s příznačným názvem Příležitosti. (Bety je aplikace, ve které pracují poradci Broker Trustu.)  

130 milionů v kampaních za loňský rok

Příležitosti jsou vyvrcholením našich aktivit, které jsme v tomto směru podnikali poslední čtyři roky. Na základě práce s kmenem jsme začali první kampaně pilotovat už v roce 2019. Jen v loňském roce jsme dokázali pro naše partnery vygenerovat 130 tisíc příležitostí s provizním přínosem 130 milionů korun,“ vypočítává Irena s tím, že z práce s kmenem se dnes bez nadsázky stává téma dne.

Příležitosti v Bety jsme vytvořili ve spolupráci s našimi smluvními partnery, aby jim prostředí maximálně vyhovovalo. „Hledáme příležitosti v klientských kmenech tak, abychom klientům poskytli komplexní službu a poradcům to zároveň zapadalo do jejich byznysových plánů. Příležitosti importujeme do Bety, kde si je poradci mohou přímo vyzvednout a začít zpracovávat. Vidí krásně, jak se jim v jednotlivých případech daří postupovat, a mají k dispozici i statistiky úspěšnosti daných kampaní,“ popisuje Irena. „Když řešíme analýzu kmene, tak velmi často jsou i samotní poradci a jejich manažeři překvapení, jak velké potenciály, které v běžné praxi můžete přehlédnout, zde jsou.

V BTčku dále uslyšíte: 

  • Co všechno v klientských kmenech umíme vypátrat
  • Co jsou kampaňové „hity“
  • Že z databáze BT můžete pro svůj marketing využít přes 70 různých marketingových témat
  • Co je základ úspěšné marketingové kampaně a marketingu obecně
  • Jak se podaří, že díky kampani naroste produkce o 150 procent
  • Že za marketing nemusíte utrácet statisíce, ale díky partnerství s BT zásadně ušetříte 
  • V čem je síla chytrého e-mail marketingu a jak vám to pomůže před schůzkou
  • Jak si s naší pomocí snadno vytvoříte vlastní web
  • Co jsou bolavá místa marketingu a proč je potřeba mít „vyčištěnou“ databázi kontaktů

A protože jsme natáčeli blízko mezinárodního dne žen, řeč se stočila i k ženskému a mužskému pohledu na finance. Myslíte si, že ženy jsou více pečující a muži zase analytičtější? A jsou finance stále spíše mužský svět, anebo se to změnilo? A co na to „dámské složení“ 10. dílu BTčka?

Související články

Poradenství, Vzdělávání

Anketa: Nejlepší škola v praxi? První průšvih, zkušená v Kanadě nebo fungování akciového trhu

Nový školní rok je tu, ale jistě se shodneme, že pro získání zkušeností je vedle školy zásadní každodenní praxe. Co „vyškolilo“ naše produktové analytiky, když začali sami pracovat ve financích?…

4. 9. 2023 6 minut čtení minut čtení

Podcasty, Poradenství, Vzdělávání

Alice Tomanová: Vzdělávání není o tom být stoprocentní v teorii, ale umět najít nejlepší řešení

O poolových firmách se říká, že na vzdělávání moc důraz nekladou. „Jsem ráda, že v Broker Trustu je to úplně jinak. Vzdělávání a podpora sítě jsou u nás dominantní a…

1. 9. 2023 5 minut čtení minut čtení

Podcasty

Dušan Šídlo: Dvěma třetinám klientů hrozí kvůli podpojištění problémy. Stáhněte si tipy zdarma

Jedna z největších výzev v oblasti finanční gramotnosti. Tak mluví pojistný expert Dušan Šídlo o podpojištění, které je v posledních letech velmi palčivým problémem. „Češi řeší desetikorunové poplatky v bankách,…

1. 8. 2023 3 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.