Blog

Analýzy, komentáře a tipy pro finanční poradce

Aktuální článek z blogu

Rok končí, směr vzhůru zůstává. Krásné Vánoce!

Za celý tým Broker Trustu i autory článků našeho blogu Vám přejeme klidné vánoční svátky a úspěšný vstup do nového roku. A především – ať je rok 2026 rokem, který Vám přinese jistotu, dobrá rozhodnutí a prostor pro další osobní i byznysový růst.

18. 12. 2025 1 minuta čtení Nezařazené

Doporučujeme přečíst

Výnosy

Mrkváče, plísňáky a Beyond Meat. Pozor na oživování akciových mrtvol

Pamatujete si, co to byly mrkváče nebo plísňáky? Ve své době to byly naprosté hity, které musel každý mít. Kdo je neměl, byl beznadějně „out“. I dnes v módě letí…

4. 12. 2025 5 minut čtení

Nezařazené

Sedm základních tipů, se kterými si správně pojistíte auto nejen do podzimního nečasu

Mlhy, první mrazy, mrholení, zvěř u vozovek a obecně zhoršená viditelnost. Podzim patří pro řidiče k těm nejrizikovějším obdobím. Můžete být sebeopatrnější, ale ne všechno dokážete na silnici ovlivnit. Co…

28. 11. 2025 7 minut čtení

Rizika

Životní pojištění: začít včas se vyplatí

Životní pojištění často odkládáme, ale čas nečeká. Allianz nabízí například garanci nejvyššího plnění u 251 závažných úrazů a poškození, denní odškodné s progresí až 500 %, trvalé následky s progresí…

26. 11. 2025 2 minuty čtení

Nejčtenější

Rizika

101 průšvihů aneb jak se chránit před následky, když se splaší nejen nejlepší přítel člověka

Občanský zákoník v České republice hovoří jasně: „Způsobí-li škodu zvíře, nahradí ji jeho vlastník, ať již bylo pod jeho dohledem nebo pod dohledem osoby, které vlastník zvíře svěřil, anebo se zatoulalo…

18. 11. 2025 6 minut čtení

Nejnovější články

Může přijít hladké přistání? (Videokomentář: Týden 27)

V zamotané situaci najdeme i několik dobrých signálu. Více zjistíte v pravidelném týdenním komentáři našeho investičního analytika Václava Pecha.

12. 7. 2022 1 minuta čtení

Jak si z dovolené nepřivést místo suvenýrů pojistný průšvih

Nastává hlavní období dovolených a po dvou letech covidových opatření míří Češi do zahraničí ve velkém. Pro nadpoloviční většinu dovolenkářů se v posledních letech stalo samozřejmostí přibalit si sebou i cestovní pojištění. A je to tak správně. Co si ale u pojištění do zahraničí ohlídat, aby člověk v případě pojistné události měl jako oporu skutečně kvalitní pojistku a nemusel sáhnout hluboko do vlastních úspor?

8. 7. 2022 5 minut čtení

Čekání na recesi. Dva důvody, proč by nakonec nastat nemusela

Letošní rok zažívají akciové trhy výrazné propady. Hlavním důvodem je vysoká míra inflace a reakce centrálních bank, které zvyšují úrokové sazby. Taková situace zde nebyla přes 30 let, alespoň co se vyspělých ekonomik týká. Otázkou v současné době je, zda se ekonomiky právě kvůli zvyšování úrokových sazeb dostanou do recese. V případě největší světové ekonomiky USA, která je lakmusovým papírkem pro investory, by ale výraznější propad hospodářství nastat neměl. Jaké jsou pro to důvody?

1. 7. 2022 3 minuty čtení

Dobrý týden (Videokomentář: Týden 25)

Po měsíci poklesu přišla první korekce medvědího trhu. Co bylo příčinou pozitivního vývoje? Zjistíte v pravidelném týdenním komentáři našeho investičního analytika Václava Pecha.

28. 6. 2022 1 minuta čtení

Sportu zdar. Podpořme neslyšící sportovce, aby mohli reprezentovat ČR

Nedávno jsme vám psali o naší šikovné kolegyni Oldřišce, která kromě práce s čísly na finančním oddělení Broker Trustu skvěle hraje „beach“. A to dokonce tak, že je českou reprezentantkou v plážovém volejbalu neslyšících. Před pár týdny reprezentovala Českou republiku na deaflympiádě v Brazílii. Naši neslyšící plážoví volejbalisté mají další možnost utkat se o cenné kovy, ale tentokrát jim na to schází finance. Dokážeme jim společně pomoci splnit si svůj sen?

27. 6. 2022 1 minuta čtení

Nesedíme s hlavou v dlaních. Situace na trhu nahrává aktivním poradcům

Už 13 let vede Karolína Bedáňová jihočeskou finančně poradenskou společnost EKOMA. Specialisté na životní pojištění v posledních letech podstatně rozšířili svůj záběr. Klíčem, který otevřel nové obchodní příležitosti, byly marketingové akce, analýza klientského kmene a cílené oslovování klientů. „Klienty jsme rozdělili do skupin a oslovujeme je s ‚na míru šitými‘ tématy. Najednou do sebe všechno zapadlo,“ říká Karolína Bedáňová.

24. 6. 2022 11 minut čtení

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.