Blog

Analýzy, komentáře a tipy pro finanční poradce

Aktuální článek

Nad očekávání analytiků (Týden 33)

Akciovým trhům se v právě skončeném týdnu opět dařilo.

11. 8. 2020 4 minut čtení Výnosy

Doporučujeme přečíst

Rizika

Prevence, jednoduchost a chytré aplikace. Koronavirus zrychluje změny v pojištění

Pandemie onemocnění covid-19 radikálně ovlivnila celosvětově a prakticky ze dne na den běžný život, fungování státních ekonomik i jednotlivých sektorů. Pojišťovnictví není výjimkou. Koronavirus urychlí změny, ke kterým se doposud…

7. 8. 2020 6 minut čtení minut čtení

Rizika

Ztrácíte elán v životním pojištění? Je tu Nový ELÁN

Komerční pojišťovna rozšiřuje svou nabídku o nové rizikové životní pojištění nazvané jako Nový ELÁN. Sjednání je on-line bezpapírové. Co všechno bylo vylepšeno?

6. 8. 2020 4 minut čtení minut čtení

Výnosy

Kdo hledá, najde (Týden 32)

Vývoj na akciových trzích v právě skončeném týdnu nebyl jednotný. Zatímco akcie ve Spojených státech nadále silně rostly, evropské trhy prožily nelehké časy. Jasným směrem se nevydaly ani akcie emerging…

4. 8. 2020 3 minut čtení minut čtení

Nejčtenější

Výnosy

Optický klam na burze. Vše není tak zelené, jak se zdá

Počet nemocných koronavirem celosvětově stoupá a je nejvyšší od počátku pandemie, ve vzduchu visí návrat opatření uzavírajících ekonomiky a z jednotlivých zemí nepřicházejí příliš pozitivní hospodářská data. Kdo slyšel poučky…

31. 7. 2020 6 minut čtení minut čtení

Nejnovější články

Seznamte se s novým produktem: C – QUADRAT ARTS Total Return Balanced CZK

Rostoucí popularita kvantitativních strategií společnosti C-QUADRAT v České republice pro nás byla velkou motivací k vytvoření dalšího produktu určeného speciálně pro tento trh. 25. 10. 2013 byl proto založen fond C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced CZK. Eurová tranše tohoto fondu patří již několik let k nejoblíbenějším podílovým fondům na českém trhu. Proto jsme se vydali ještě blíž k našim klientům a tomuto velmiú spěšnému fondu vytvořili tranši v české koruně. Klienti tak nyní mohou čerpat plný potenciál tohoto…

2. 12. 2013 2 minut čtení

Jste připraveni na nový Občanský zákoník?

Co potřebujete vědět o novém Občanském zákoníku? Na co se Vás klienti mohou ptát? Jak to ovlivní práci finančních poradců? S čím přichází nový Občanský zákoník? Od 1. ledna vstoupí v platnost nový Občanský zákoník. Přináší zvýšenou ochranu spotřebitele, rozšiřuje odpovědnost finančních poradců, mění se uzavírání smluv, společné jmění manželů, nakládání s nemovitostmi a práce katastru, upravuje se dědění majetku. Proč…

3 minut čtení

Úprava inf

Infa, tedy informace, které pro Vás BT připravuje, jsou publikovány každý den a každý den Vám přinášíme novinky ze strany producentů, ale také ze strany BT. Vzhledem k tomu, jak širokou nabídku partneři BT mají, je počet distribuovaných inf poměrně vysoký. Uvědomujeme si, že pak může být problém s přehledností a proto je možné využít osobní asistentku BeTy a určit…

9. 10. 2013 1 minut čtení

Děkujeme!

První zářijový den jsme spustili nový informační systém. Představili jsme Vám novou osobní asistentku BeTy, která Vám je a bude nápomocná v mnoha oblastech Vašeho profesního života. Máme za sebou první měsíc jejího působení a chceme Vám zejména poděkovat.  DĚKUJEME! Děkujeme za reportování počátečních chyb Děkujeme za zpětnou vazbu a Vaše reakce na celý systém Děkujeme za vstřícnost a pochopení…

6. 10. 2013 2 minut čtení

Podpora pro start zajištěná

Start nového informačního systému pro poradce Broker Trustu se blíží a 1.9.2013 se na počítačích našich partnerů poprvé představí BeTy, naše nová osobní asistentka. BeTy bude umět mnoho nových věcí a dojde k změnám a úpravám oproti současnému informačnímu systému. Snažili jsme se změny a nové věci vytvořit srozumitelné a uživatelsky přívětivé, ale až praxe ověří, jak se nám to povedlo….

29. 8. 2013 3 minut čtení

Karta klienta – Přehled

Jednou z nových funkcí, kterou vám BeTy přináší je i pohled na klienty a nový rozměr práce s celou klientskou databází. Možnostem práce s celou databází se budeme věnovat v jiném článku, nyní se zaměříme na samotnou klientskou kartu, tedy zobrazení informací o konkrétním klientovi. Základní pohled na klienta je „Přehled“. Tento pohled umožňuje v rychlosti pohled na vše podstatné o klientovi a jeho historii,…

20. 8. 2013 5 minut čtení

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.