Rozšiřujeme nabídku o Inbank
Co je Inbank
- Inbank je rychle rostoucí fintech společnost s bankovní licencí EU, která vyvíjí digitální finanční produkty. Hlavní sídlo společnosti je v Estonsku. V ČR se dosud zaměřovala na spolupráci s obchodními společnostmi v oblasti prodeje zboží na splátky, kde je nezbytný rychlý a jednoduchý proces. A právě rychlost a jednoduchost je hlavní devíza Inbank.
Co je a není v nabídce
- Inbank nabízí neúčelový spotřebitelský úvěr, který je rychlý a plně online.
- Refinancování a konsolidace zatím nabídnout neumí.
Komu je produkt určen
- Fyzickým osobám – spotřebitelům (půjčky na rodné číslo)
Jak na sjednání
- Prostřednictvím online systému Inbank
- Odkaz najdete přímo v Bety INBANK spotřebitelské úvěry (spotřebitelské úvěry),
- V systému uvidíte historii všech svých obchodů a můžete si ověřit i podmínky pro výplatu provize nebo zda klient úvěr předčasně doplatil a nedal Vám informaci.
Jak se přihlásit do systému
- O přístup do systému Inbank požádáte přes Bety 2.0: Profil / Přístupy na portály / přepínač na „Nová žádost o přístupy / Banky – zobrazit producenty.
- Report se žádostmi je do Inbank zasílán 2 x týdně.
- Z Inbank Vám přijde aktivační e-mail na Váš e-mail, který máte registrovaný v Bety.
POZOR: Aktivační e-mail je platný/aktivní POUZE 5 dní!
V případě, že Vám platnost e-mailu propadne, kontaktujte partnerskou infolinku Inbank (viz kontakty).
Jak zasílat obchody na BT
- Prostřednictvím EPP – Spotřebitelské úvěry
Jaké jsou povinné přílohy
- EPP: Informační list + Záznam z jednání + AML
Jak se přihlásíte na školení, kde zjistíte veškeré podrobnosti
- Jde o jednoduchý a intuitivní proces, přesto banka nabízí minimálně na začátek spolupráce několik online termínů školení.
- Na školení se již teď můžete přihlásit v BT EDU:
Jaké potřebujete oprávnění
- Pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů Inbank je nutné splňovat legislativní podmínky pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů jiných než na bydlení.
Jaké jsou provize
- Výše provize závisí na výši úvěru.
- Storno lhůta je 12 měsíců, v případě delikvence klienta nebo opakované porušení povinností zprostředkovatele.
- Detaily k provizím včetně povinností zprostředkovatele jsou standardně uvedeny v produktovém dodatku.
Kam se můžete obrátit
- V případě problémů nebo nejasností při zadávání žádosti do systému máte k dispozici partnerskou linku Inbank (7 dní v týdnu od 8:00 do 22:00 hod.). Kontakt najdete v Bety nebo ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články

101 průšvihů aneb jak se chránit před následky, když se splaší nejen nejlepší přítel člověka
Občanský zákoník v České republice hovoří jasně: „Způsobí-li škodu zvíře, nahradí ji jeho vlastník, ať již bylo pod jeho dohledem nebo pod dohledem osoby, které vlastník zvíře svěřil, anebo se zatoulalo…

Růst začíná za hranicí jistoty. BT Kongres předá 25 let zkušeností v jediném dni a ukáže, jak překonávat limity
BT Kongres UNLIMITED, s takovým podtitulem pořádá Broker Trust svou tradiční podzimní akci pro finanční profesionály, a to už 27. listopadu v Clarion Congress Hotelu Praha. Celý den se zaměří…

INVESTIKA realitní fond slaví 10 let na trhu
INVESTIKA realitní fond slaví deset let na trhu a s více než 63 nemovitostmi v pěti zemích a objemem spravovaného majetku 25 miliard korun se stal největším nebankovním realitním fondem…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.
