Rozšiřujeme nabídku o Inbank
Co je Inbank
- Inbank je rychle rostoucí fintech společnost s bankovní licencí EU, která vyvíjí digitální finanční produkty. Hlavní sídlo společnosti je v Estonsku. V ČR se dosud zaměřovala na spolupráci s obchodními společnostmi v oblasti prodeje zboží na splátky, kde je nezbytný rychlý a jednoduchý proces. A právě rychlost a jednoduchost je hlavní devíza Inbank.
Co je a není v nabídce
- Inbank nabízí neúčelový spotřebitelský úvěr, který je rychlý a plně online.
- Refinancování a konsolidace zatím nabídnout neumí.
Komu je produkt určen
- Fyzickým osobám – spotřebitelům (půjčky na rodné číslo)
Jak na sjednání
- Prostřednictvím online systému Inbank
- Odkaz najdete přímo v Bety INBANK spotřebitelské úvěry (spotřebitelské úvěry),
- V systému uvidíte historii všech svých obchodů a můžete si ověřit i podmínky pro výplatu provize nebo zda klient úvěr předčasně doplatil a nedal Vám informaci.
Jak se přihlásit do systému
- O přístup do systému Inbank požádáte přes Bety 2.0: Profil / Přístupy na portály / přepínač na „Nová žádost o přístupy / Banky – zobrazit producenty.
- Report se žádostmi je do Inbank zasílán 2 x týdně.
- Z Inbank Vám přijde aktivační e-mail na Váš e-mail, který máte registrovaný v Bety.
POZOR: Aktivační e-mail je platný/aktivní POUZE 5 dní!
V případě, že Vám platnost e-mailu propadne, kontaktujte partnerskou infolinku Inbank (viz kontakty).
Jak zasílat obchody na BT
- Prostřednictvím EPP – Spotřebitelské úvěry
Jaké jsou povinné přílohy
- EPP: Informační list + Záznam z jednání + AML
Jak se přihlásíte na školení, kde zjistíte veškeré podrobnosti
- Jde o jednoduchý a intuitivní proces, přesto banka nabízí minimálně na začátek spolupráce několik online termínů školení.
- Na školení se již teď můžete přihlásit v BT EDU:
Jaké potřebujete oprávnění
- Pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů Inbank je nutné splňovat legislativní podmínky pro zprostředkování spotřebitelských úvěrů jiných než na bydlení.
Jaké jsou provize
- Výše provize závisí na výši úvěru.
- Storno lhůta je 12 měsíců, v případě delikvence klienta nebo opakované porušení povinností zprostředkovatele.
- Detaily k provizím včetně povinností zprostředkovatele jsou standardně uvedeny v produktovém dodatku.
Kam se můžete obrátit
- V případě problémů nebo nejasností při zadávání žádosti do systému máte k dispozici partnerskou linku Inbank (7 dní v týdnu od 8:00 do 22:00 hod.). Kontakt najdete v Bety nebo ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Dluhopisy v roce 2025: Nudná klasika, nebo investiční hvězda s novým leskem?
Když jste někde v posledních deseti letech zmínili dluhopisy, většina lidí si představila něco krajně nezáživného – asi tak mezi spořicím účtem a přednáškou z makroekonomie. Nuda, šeď a úroky,…
Prázdniny u moře ve vlastním: Panelákový byt v Česku vám může otevřít dveře k domu na pláži
Mít svůj dům u moře nemusí být sen jen pro multimilionáře. Pokud vlastníte byt v Česku, už na něj dost možná máte… Italská jezera, chorvatské pobřeží, řecké ostrovy nebo třeba…
ESG SeniorCARE: Investice s dopadem i stabilitou výnosu
Fond ESG SeniorCARE nabízí jedinečnou příležitost investovat do sektoru zdravotně-sociální péče s přímým dopadem a stabilními výnosy. Investujte tam, kde nejde jen o čísla, ale o dlouhodobou hodnotu a kvalitu…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.