Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Zkušenost a dravost ruku v ruce: Kam míří Broker Trust?
Broker Trust vstupuje do nové éry – osvědčené zkušenosti teď propojuje s energií mladé generace. Co stojí za strategickými změnami ve vedení právě v době, kdy BéTéčko dosahuje rekordních výsledků?…
Začíná vlna refixací koronavirových hypoték. Co dělat, když banka nabídne novou sazbu?
Psal se rok 2020 a Česko zažívalo první rok pandemie nemoci covid-19. A ruku v ruce s tím šel hypoteční boom. Češi využívali výhodných hypotečních sazeb pod 2,5 % a…
Malé akcie, velké zisky: Proč by small caps neměly chybět ve vašem portfoliu
Nalijme si čistého vína, kdo z vás to má? Řeč není o botách od Armaniho, obleku či košili. Mluvím o akciích menších firem, které nejsou mezi investory příliš populární. A…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.