Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Podzimní novinky v Generali České Pojišťovně
Věnujte, prosím, pozornost níže uvedeným novinkám v Generali České pojišťovně. Mimo novinek v penzijním připojištění přináší pojišťovna bonusové krytí na invaliditu 3. stupně. Získáte tak o 50 % vyšší pojistné…
Nová etapa Broker Trustu: Centrála začala působit v areálu Brumlovka na Praze 4
Centrála Broker Trustu se přestěhovala na novou adresu. Česká jednička mezi servisními organizacemi pro finanční poradce působí od září v areálu Brumlovka na Praze 4, konkrétně na 11. podlaží budovy…
Nemovitostní fond Fidurocku získává od investorů desítky milionů korun měsíčně, přináší klid a atraktivní výnos
Fidurock mění pravidla hry v investicích do nemovitostí. Zaměřuje se na rekonstrukce činžovních domů v prémiových lokalitách Prahy a Brna a prostřednictvím svého retailového fondu nabízí investorům možnost zajímavého zhodnocení.
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.