Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Sdílet s přáteli
Další témata
Související články

Mrkváče, plísňáky a Beyond Meat. Pozor na oživování akciových mrtvol
Pamatujete si, co to byly mrkváče nebo plísňáky? Ve své době to byly naprosté hity, které musel každý mít. Kdo je neměl, byl beznadějně „out“. I dnes v módě letí…

Sedm základních tipů, se kterými si správně pojistíte auto nejen do podzimního nečasu
Mlhy, první mrazy, mrholení, zvěř u vozovek a obecně zhoršená viditelnost. Podzim patří pro řidiče k těm nejrizikovějším obdobím. Můžete být sebeopatrnější, ale ne všechno dokážete na silnici ovlivnit. Co…

Životní pojištění: začít včas se vyplatí
Životní pojištění často odkládáme, ale čas nečeká. Allianz nabízí například garanci nejvyššího plnění u 251 závažných úrazů a poškození, denní odškodné s progresí až 500 %, trvalé následky s progresí…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.
