Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Dluhopisy v roce 2025: Nudná klasika, nebo investiční hvězda s novým leskem?
Když jste někde v posledních deseti letech zmínili dluhopisy, většina lidí si představila něco krajně nezáživného – asi tak mezi spořicím účtem a přednáškou z makroekonomie. Nuda, šeď a úroky,…
Prázdniny u moře ve vlastním: Panelákový byt v Česku vám může otevřít dveře k domu na pláži
Mít svůj dům u moře nemusí být sen jen pro multimilionáře. Pokud vlastníte byt v Česku, už na něj dost možná máte… Italská jezera, chorvatské pobřeží, řecké ostrovy nebo třeba…
ESG SeniorCARE: Investice s dopadem i stabilitou výnosu
Fond ESG SeniorCARE nabízí jedinečnou příležitost investovat do sektoru zdravotně-sociální péče s přímým dopadem a stabilními výnosy. Investujte tam, kde nejde jen o čísla, ale o dlouhodobou hodnotu a kvalitu…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.