Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)
Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?
Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.
Jaká budou hlavní témata?
- Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
- Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
- Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?
Na koho se můžete těšit?
- Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
- Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
- Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
- Filipa Andrše – finančního poradce
Více informací o webináři se dozvíte zde.
Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?
Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.
Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.
Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.
A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.
Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.
Související články
Investiční thriller. Co si odnést z raketového růstu i pádu akcií
Všechny hlavní akciové burzy v první polovině ledna posilovaly a dělaly investorům radost. Idyla ale netrvala dlouho. V druhé polovině měsíce už situace tak růžová nebyla. Investoři znervózněli, ceny akcií…
Tři důvody, proč si poradci chválí Edwarda. Máme tip na webinář
Partneři Broker Trustu mají exkluzivně k dispozici investiční platformu Edward. Tady jsou tři z mnoha důvodů, proč jim dělá tahle chytrá technologie vážně radost, a to obzvlášť teď, když se…
Obrat Broker Trustu vzrostl navzdory pandemii na 2,2 miliardy korun (infografika)
Největší český broker pool Broker Trust zvýšil loni svůj obrat podle zatím neauditovaných čísel na 2,2 miliardy korun. Je to meziroční nárůst více jak o polovinu. Finanční poradci a zprostředkovatelé,…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.