Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)
Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?
Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.
Jaká budou hlavní témata?
- Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
- Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
- Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?
Na koho se můžete těšit?
- Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
- Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
- Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
- Filipa Andrše – finančního poradce
Více informací o webináři se dozvíte zde.
Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.
A jaká témata se na konferenci řešila?
Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.
Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.
Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.
A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.
Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Váš konzultant: Stav spoření na penzi je často tristní. Jako poradci máme v rukou to změnit
Sednete si s klientem, podíváte se na stávající penzijko a je to tam – transformovaný fond. Chudák klient se pak ještě diví, proč je to špatně, když se přeci penzijní…
Příležitosti roku 2024 aneb (nejen) DIP v praxi. Velký přehled produktových novinek
Zákonodárci se v závěru loňského roku činili a od 1. ledna platí, nebo v průběhu roku platit začne řada změn, které se dotýkají osobních financí napříč jednotlivými segmenty. A přináší…
Stále máte čas ušetřit za letošek na daních nebo využít státní podporu stavebního spoření
Nedovolte předvánočnímu shonu, aby vás připravil o výhody, které nabízí například stavební spoření nebo spoření na penzi. Zkontrolujte, že za letošní rok využijete tyto produkty na maximum. Přilepšit si nebo…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.