Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)

Zakladatel Broker Trustu Zdeněk Sluka přijal pozvání společnti ADVALO a Pireus a s Lukášem Kaplanem, Filipem Andršem a Pavlem Farou se 18. listopadu účastní webináře o budoucnosti finančního poradenství.

Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?

Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.

Jaká budou hlavní témata?

  • Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
  • Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
  • Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?

Na koho se můžete těšit?

  • Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
  • Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
  • Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
  • Filipa Andrše – finančního poradce

Více informací o webináři se dozvíte zde.

Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?

Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.

Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.

Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.

A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.

Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.

Související články

Poradenství

Váš konzultant: Stav spoření na penzi je často tristní. Jako poradci máme v rukou to změnit

Sednete si s klientem, podíváte se na stávající penzijko a je to tam – transformovaný fond. Chudák klient se pak ještě diví, proč je to špatně, když se přeci penzijní…

28. 2. 2024 7 minut čtení minut čtení

Poradenství, Výnosy

Příležitosti roku 2024 aneb (nejen) DIP v praxi. Velký přehled produktových novinek

Zákonodárci se v závěru loňského roku činili a od 1. ledna platí, nebo v průběhu roku platit začne řada změn, které se dotýkají osobních financí napříč jednotlivými segmenty. A přináší…

19. 1. 2024 12 minut čtení minut čtení

Poradenství

Stále máte čas ušetřit za letošek na daních nebo využít státní podporu stavebního spoření

Nedovolte předvánočnímu shonu, aby vás připravil o výhody, které nabízí například stavební spoření nebo spoření na penzi. Zkontrolujte, že za letošní rok využijete tyto produkty na maximum. Přilepšit si nebo…

8. 12. 2023 6 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.