Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)
Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?
Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.
Jaká budou hlavní témata?
- Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
- Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
- Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?
Na koho se můžete těšit?
- Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
- Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
- Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
- Filipa Andrše – finančního poradce
Více informací o webináři se dozvíte zde.
Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?
Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.
Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.
Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.
A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.
Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Martin Kouřil: Poradenství není povolání, ale diagnóza. Nemá smysl házet flintu do žita kvůli úvěrům, potenciál na trhu je obrovský
Miluje fotbalové Teplice a se severem Čech je spojena i jeho víc jak 25 let dlouhá kariéra ve financích. Martin Kouřil tady začínal s vlastní poradenskou praxí, po spojení s…
Milan Vodička novým generálním ředitelem Broker Trustu. Změna kompetencí zajistí ještě lepší kvalitu služeb a rychlejší inovace
Milan Vodička, dosavadní člen představenstva odpovědný za obchod a rozvoj, převezme v Broker Trustu od 1. června 2023 více exekutivních pravomocí a stane se novým generálním ředitelem společnosti. Zdeněk Sluka,…
Vaši konzultanti: V investicích jsme narostli o 100 procent. Řešíme je s každým klientem
Všichni klienti investují, i když to třeba nevědí. Do sebe, do vzdělání, do svých dětí… Úkolem poradce je pak klienty vhodně rozinvestovat i v oblasti úspor a udržet jejich disciplínu…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.