Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)
Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?
Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.
Jaká budou hlavní témata?
- Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
- Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
- Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?
Na koho se můžete těšit?
- Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
- Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
- Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
- Filipa Andrše – finančního poradce
Více informací o webináři se dozvíte zde.
Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?
Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.
Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.
Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.
A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.
Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
BT Penze: Za pět minut práce můžete s novým nástrojem klientům přinést hodnotu přes milion korun
Společnost Trefoil za posledních 18 let zprostředkovala hypoteční úvěry za více jak 13 miliard korun. I když Blanka Nováková, výkonná ředitelka Trefoil Hyposervice a Trefoil Services, v podcastu BTčko říká,…
BT Kongres NAPLNO: Na 800 finančních profesionálů probere témata, která hýbou trhem
Dvě desítky přednášek i panelových diskusí a 40 produktových partnerů čeká na účastníky BT Kongresu, který pořádá už 8. listopadu největší český broker pool Broker Trust. Tradiční akce pro finanční…
Anketa: Nejlepší škola v praxi? První průšvih, zkušená v Kanadě nebo fungování akciového trhu
Nový školní rok je tu, ale jistě se shodneme, že pro získání zkušeností je vedle školy zásadní každodenní praxe. Co „vyškolilo“ naše produktové analytiky, když začali sami pracovat ve financích?…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.