Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)

Zakladatel Broker Trustu Zdeněk Sluka přijal pozvání společnti ADVALO a Pireus a s Lukášem Kaplanem, Filipem Andršem a Pavlem Farou se 18. listopadu účastní webináře o budoucnosti finančního poradenství.

Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?

Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.

Jaká budou hlavní témata?

  • Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
  • Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
  • Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?

Na koho se můžete těšit?

  • Zdeňka Sluku – zakladatele Broker Trustu
  • Lukáše Kaplana – zakladatele EUCS
  • Pavla Faru – zakladatele E-konzultanta
  • Filipa Andrše – finančního poradce

Více informací o webináři se dozvíte zde.

Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?

Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.

Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.

Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.

A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.

Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.

Související články

Poradenství

Nesedíme s hlavou v dlaních. Situace na trhu nahrává aktivním poradcům

Už 13 let vede Karolína Bedáňová jihočeskou finančně poradenskou společnost EKOMA. Specialisté na životní pojištění v posledních letech podstatně rozšířili svůj záběr. Klíčem, který otevřel nové obchodní příležitosti, byly marketingové…

24. 6. 2022 11 minut čtení minut čtení

Podcasty, Poradenství

„Jak se staví Hypodům“

Martin Kouřil si k mikrofonu našeho podcastu BTčko pozval tentokrát hned dva hosty, kteří oba pracují pod stejnou střechou, a to pod střechou společnosti Hypodům. Pozvání přijali jednatel a spolumajitel…

3. 6. 2022 1 minut čtení minut čtení

Poradenství

Tři důvody, proč nejen životní pojištění zažije obrození

Životní pojištění zůstávalo v posledních letech ve stínu hypoték i investic. Rekordní a skutečně zcela mimořádné hypoteční objemy i rostoucí zájem o investice si vyžádaly podstatnou část kapacit finančních poradců.…

27. 5. 2022 4 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.