Jiří Sláma: Pomůžu vám otevřít dveře k firemním obchodům
Jiří se narodil před 47 lety na Kladně a vyrůstal v nedalekém Libušíně. Dnes žije s rodinou v malé vesničce kousek za Prahou. Vystudoval strojírenskou technologii, ale v oboru se moc neohřál, v roce 1992 se hned po škole dal na finanční dráhu a nastoupil do banky.
Po 14 letech práce pro Komerční banku působil mimo jiné tři roky ve společnosti Renomia, kde vytvořil oddělení péče o zaměstnance firemních klientů, pro něž Renomia zajišťovala průmyslové pojištění. „Posledních 11 let jsem potom pomáhal poradcům Fincentra realizovat zaměstnanecké benefity u jejich firemních klientů,“ říká Jiří.
20 let zkušeností s benefity
Jeho dvacetileté zkušenosti se zaměstnaneckými benefity a péčí o firemní klienty můžete nyní využít jako partneři Broker Trustu, ať už podnikáte kdekoliv v republice. „Mým úkolem je vytvořit pro naše smluvní partnery podmínky, aby mohli u firemních klientů realizovat projekty zaměstnaneckých výhod a prostřednictvím zaměstnavatele (ideálně i s podporou jeho finančního příspěvku), poskytli své služby individuálním klientům – zaměstnancům.“
Bavíme se o řešeních, která pomáhají firmám motivovat a udržet si zaměstnance a zároveň optimalizovat personální náklady. Jedná se o oblast s vysokým potenciálem pro finanční poradenství. Typicky jde o penzijní produkty, skupinová životní či úrazová pojištění nebo pojištění odpovědnosti, která otevírají finančním poradcům dveře ke klientům-zaměstnancům a následně ke komplexnímu poradenství.
Pokud chcete firemní klienty oslovit s nabídkou svých služeb, neváhejte se Jiřímu ozvat – rád s vámi vše probere a nezůstane jen u slov, pomůže vám najít i optimální řešení. Sám říká, že nejdůležitější v poskytování kvalitního servisu finančním poradcům je nejen schopnost a ochota naslouchat jejich potřebám, ale především dokázat je konkrétně realizovat. „Přeje-li si kdokoliv z našich partnerů otevřít dveře k firemnímu obchodu, má ve svém klientském portfoliu majitele nebo manažery firem v oblasti HR nebo financí, je už jenom krůček k tomu, abychom tyto klienty oslovili s naší novou ‚funkcionalitou‘, kterou jsou zaměstnanecké benefity,“ dodává Jiří.
O úspěch nezavadíš vsedě
Za klíčové pro úspěch ve finančním poradenství považuje kompetenci, kvalitní nástroje a podporu a také aktivní přístup. I proto jeho motto zní: „Neustále jdi. Je možné, že o úspěch zakopneš, když to nejméně očekáváš. Ale nikdy o úspěch nezavadíš vsedě.“
A aktivní je Jiří i v soukromém životě. Jako kluk chtěl být fotbalistou a láska ke sportu – fotbalu, běhu a kolu mu zůstala. Rád také vyráží na hory, kde trávil s rodinou, která je jeho největším koníčkem, i poslední dovolenou. „Letos jsme byli v Jeseníkách a bylo to skvělé. Krásně je ale všude, kde jste s někým, s kým je vám dobře…“
Kdybyste šli někdy s Jiřím třeba na oběd, tak si s výběrem kuchyně nemusíte moc lámat hlavu – v jídle prý není vybíravý. Ocení ale dobrou kávu. A ačkoliv pije přes den nejraději vodu, obzvlášť po sportu si dá rád vychlazené pivo.
A jak by zněla finanční rada, kterou by měl dát nejlepšímu příteli? „Vždycky používej selský rozum.“
Související články
Tři příležitosti pro klienty i finanční poradce
Posláním finančních poradců je zlepšovat finanční kondici svých klientů. V tomto ohledu pokulhává často používané přirovnání k rodinnému lékaři. Lékař, alespoň v západní medicíně, většinou řeší až chorobný stav svého…
Přibývá pojistek pro seniory. Jsou aktivnější a nechtějí zůstat na obtíž
Česká populace stárne a lidí v důchodovém věku přibývá. Starobní penzi u nás nyní pobírá více než 2,4 milionu osob. Pojišťovny si toho jsou vědomy a pro starší ročníky rozšiřují…
Tři kredity od EFPA. Co dalšího přinese Broker kongres?
Už příští týden, ve čtvrtek 10. prosince pořádáme letošní druhý Broker kongres, znovu kompletně online a s podtitulem Evoluce na druhou. Bude to špičková akce na mezinárodní úrovni, na které…
Články e-mailem každý pátek
Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.