Jak ušetřit na cestovním pojištění?

V lednovém čísle časopisu Profi Poradenství a Finance představil Dušan Šídlo několik tipů, jak ušetřit na cestovním pojištění. Internetové srovnávače cestovního pojištění totiž nejsou nejlevnější. Pokud se pro cestovní pojištění chystáte na pobočku pojišťovny, připravte se, že to bude trvat nejen déle, ale pojištění bude také dražší. V samotné pojišťovně vám vždy nabídnou pro ně výhodnou nabídku....

V lednovém čísle časopisu Profi Poradenství a Finance představil Dušan Šídlo několik tipů, jak ušetřit na cestovním pojištění. Internetové srovnávače cestovního pojištění totiž nejsou nejlevnější.

Pokud se pro cestovní pojištění chystáte na pobočku pojišťovny, připravte se, že to bude trvat nejen déle, ale pojištění bude také dražší. V samotné pojišťovně vám vždy nabídnou pro ně výhodnou nabídku. Jestliže se chystáte uzavřít cestovní pojištění přes online webové stránky, ušetříte nejen čas, ale i finance. Sjednání cestovního pojištění online bývá totiž nejen rychlejší, ale také o dost levnější.

A tady nastává otázka, zda pojistku uzavřít prostřednictvím „věhlasných“ internetových srovnávačů (sFinance.cz, Top-pojisteni.cz, ePojisteni.cz atd.) nebo přímo na webových stránkách vybrané pojišťovny. Pokud si cestovní pojištění spočítáte, zjistíte, že druhá možnost je cenově výhodnější. Funguje zde totiž podobný efekt jako v případě nákupu zájezdu přímo od cestovní kanceláře (pořadatele zájezdu), nikoliv od cestovní agentury (prodejce zájezdu). Některé pojišťovny totiž stejně jako cestovní kanceláře poskytují přímým zákazníkům slevy. V případě cestovního pojištění je tato sleva poskytována prostřednictvím takzvaných slevových kódů.

Slevový kód je alfanumerický kód, na jehož základě je možné získat slevu v našem internetovém obchodě. Kód může být buď unikátní, nebo univerzální. Každý kód má svoji finanční hodnotu a dobu platnosti. Po uplynutí této doby zaniká nárok na slevu. Unikátní kód může být použit na jeden nákup, univerzální na více nákupů, dokud danému kódu nevyprší platnost.

Jak tyto slevové kódy získat? Existují různé cesty. Některé pojišťovny je zveřejňují na internetových stránkách s nabídkou slevových kupónů, jako jsou Slevovekody.com, Slevovykupon.net, Kuponradar.cz, Vouchery.cz atd. Například pro pojištění od AXA Assistance je takto nabízena sleva ve výši 20 %, pro ČSOB Pojišťovnu 10 %. U pojišťovny Allianz je možné získat 15% slevu prostřednictvím mobilní aplikace „Na Cesty“. Slevové kódy je možné získat i prostřednictvím facebookových stránek jednotlivých pojišťoven. Takto je možné například získat 30% slevu na cestovní pojištění České pojišťovny nebo 25% u pojišťovny Generali. Určitě sami najdete další zajímavé slevy. Některé internetové srovnávače sice rovněž příležitostně nabízejí své slevové kódy, na nižší výslednou cenu cestovního pojištění se však u nich rozhodně nedostanete. Za určitých podmínek je nabízeno cestovní pojištění „zdarma“ ke kreditním kartám, např. ke kartě Diners Club.

Kde je tedy cestovní pojištění nejlevnější? Buď u vybraných finančních poradců, kteří mají možnost poskytnutí obchodní slevy, nebo přímo na internetové stránce dané pojišťovny s využitím slevového kódu.

Další tipy na finanční úspory najdete v knize „Nenech se dojit aneb Jak vydělávat nejen na slevách“, kterou můžete koupit jednoduše v našem eshopu.

 

Související články

Ostatní

Obavy investorů z koronaviru klesají. Akciím ale roste konkurence jinde

Hlavní světové trhy po většinu února utěšeně rostly, byť poslední dny začínají lehce přešlapovat na místě. Optimismu nahrává klesající počet hospitalizací a nových případů onemocnění covid-19 v USA rychle postupující…

26. 2. 2021 4 minut čtení minut čtení

Ostatní

Role finančních poradců se v období recese nijak nezmenšuje, spíše naopak

Otázky pro Zdeňka Sluku, generálního ředitele, předsedu představenstva a zakladatele společnosti Broker Trust

18. 2. 2021 11 minut čtení minut čtení

Ostatní, Poradenství

Investiční thriller. Co si odnést z raketového růstu i pádu akcií

Všechny hlavní akciové burzy v první polovině ledna posilovaly a dělaly investorům radost. Idyla ale netrvala dlouho. V druhé polovině měsíce už situace tak růžová nebyla. Investoři znervózněli, ceny akcií…

15. 2. 2021 7 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Články e-mailem každý pátek

Rádi vám předáme know-how. Nechte nám na sebe kontakt.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje