Zjednodušujeme přístupy na portály produktových partnerů
Díky nové aplikaci v BeTy Licence a přístupy na portály zcela zmizí až 280 čestných prohlášení o proškolení a zasílání mailů na Evidenci partnerů. Aplikace tak ušetří spoustu času a administrativy, zároveň nabídne rychlý přehled o platných licencích a stavu jednotlivých žádostí.

Jak na to?
Jak s novou aplikací v BeTy pracovat, zjistíte v FAQ na konci této zprávy nebo v tomto krátkém videonávodu.
Kdy bude aplikace spuštěna?
V pátek 13. 5.
V případě dotazů se prosím neváhejte obrátit na Podporu partnerů, rádi Vám pomohou.
FAQ aneb odpovědi na nejčastější dotazy
Nemohu se do aplikace přihlásit
Pokud se nemůžete přihlásit do aplikace, kontaktujte prosím podpora@brokertrust.cz.
Kdo se do aplikace může přihlásit a kdo může požádat o vyřízení žádostí?
Přihlásit se do aplikace může kdokoliv, kdo má přístup do BeTy (jednatelé přes jednatelskou kartu). Požádat si o přístupy může pouze uživatel, který má oprávnění (licenci) pro daný segment.
Jak se do aplikace dostanete a jak se přihlásíte?
V BeTy se prokliknete přes odkaz v hlavním menu – Produkty – Licence a přístupy na portály.

Systém Vás přesměruje do nového prostředí BeTy 2 do sekce – Licence a přístupy na portály na Přehled platných licencí. Pokud máte licenci pro daný segment platnou, máte možnost podat žádost o přístup na portál produktového partnera. Po kliknutí na tlačítko Správa přístupů se dostanete do konkrétního segmentu a uvidíte o jaké přístupy již máte zažádané.

Pokud chcete zažádat o nový přístup, zvolíte Nová žádost o přístupy, vyberete produktové partnery, které plánujete sjednávat a dáte Odeslat žádost.

Následně se dostanete na obrazovku s dalšími postupy – každý produktový partner má individuální pravidla. Věnujte prosím zvýšenou pozornost doplňujícím informacím. Pokud je u daného produktového partnera i proklik na Další informace, budete přesměrování do staré BeTy na kartu produktového partnera, kde jsou již detailní produktové informace.

Jak poznám, že je žádost zpracovaná?
Pro lepší orientaci zobrazujeme stavy žádostí, nejlepším výsledkem pro Vás je stav Očekáváné vyřízení, kdy máte potvrzení, že jsme Váš požadavek úspěšně zpracovali a předali na produktového partnera. Bohužel od produktového partnera nedostáváme zpětné potvrzení – je tedy potřeba kontrolovat svou e-mailovou schránku.
Vyřizuje se – Vaši žádost zpracováváme na Broker Trustu.
Očekáváné vyřízení – Vaši žádost jsme odeslali na produktového partnera a předpokládáme tento termín vyřízení žádosti.
Zamítnuto – Produktový partner Vaší žádosti zamítl.
Jaká lhůta je pro vyřízení Vaší žádosti?
Standardně produktoví partneři přístupy vyřizují do 2 pracovních dnů od podání žádosti, v nejzazším případě do týdne. Podrobnější informace naleznete v sekci Přehled přístupů, kde máte postupy pro vyřízení jednotlivě popsané.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
ESG SeniorCARE: Investice s dopadem i stabilitou výnosu
Fond ESG SeniorCARE nabízí jedinečnou příležitost investovat do sektoru zdravotně-sociální péče s přímým dopadem a stabilními výnosy. Investujte tam, kde nejde jen o čísla, ale o dlouhodobou hodnotu a kvalitu…
Pronájem bez rizika: kompletní průvodce nezbytným pojištěním pro majitele i nájemníky
Ve světle neustále rostoucích cen nemovitostí v Česku je nájemní bydlení v posledních letech významně na vzestupu. Pronajímat byt či dům, nebo naopak být v nemovitosti nájemcem však může přinášet…
Půjčka od České spořitelny, co má šťávu!
Není důležité, jestli plánujete velké věci nebo jen drobnosti. Je jedno, jestli potřebujete půjčit hodně peněz nebo málo. ČS je připravena nabídnout půjčku, která bude odpovídat přesně vaší situaci.
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.