Zjednodušujeme přístupy na portály produktových partnerů
Díky nové aplikaci v BeTy Licence a přístupy na portály zcela zmizí až 280 čestných prohlášení o proškolení a zasílání mailů na Evidenci partnerů. Aplikace tak ušetří spoustu času a administrativy, zároveň nabídne rychlý přehled o platných licencích a stavu jednotlivých žádostí.
Jak na to?
Jak s novou aplikací v BeTy pracovat, zjistíte v FAQ na konci této zprávy nebo v tomto krátkém videonávodu.
Kdy bude aplikace spuštěna?
V pátek 13. 5.
V případě dotazů se prosím neváhejte obrátit na Podporu partnerů, rádi Vám pomohou.
FAQ aneb odpovědi na nejčastější dotazy
Nemohu se do aplikace přihlásit
Pokud se nemůžete přihlásit do aplikace, kontaktujte prosím podpora@brokertrust.cz.
Kdo se do aplikace může přihlásit a kdo může požádat o vyřízení žádostí?
Přihlásit se do aplikace může kdokoliv, kdo má přístup do BeTy (jednatelé přes jednatelskou kartu). Požádat si o přístupy může pouze uživatel, který má oprávnění (licenci) pro daný segment.
Jak se do aplikace dostanete a jak se přihlásíte?
V BeTy se prokliknete přes odkaz v hlavním menu – Produkty – Licence a přístupy na portály.
Systém Vás přesměruje do nového prostředí BeTy 2 do sekce – Licence a přístupy na portály na Přehled platných licencí. Pokud máte licenci pro daný segment platnou, máte možnost podat žádost o přístup na portál produktového partnera. Po kliknutí na tlačítko Správa přístupů se dostanete do konkrétního segmentu a uvidíte o jaké přístupy již máte zažádané.
Pokud chcete zažádat o nový přístup, zvolíte Nová žádost o přístupy, vyberete produktové partnery, které plánujete sjednávat a dáte Odeslat žádost.
Následně se dostanete na obrazovku s dalšími postupy – každý produktový partner má individuální pravidla. Věnujte prosím zvýšenou pozornost doplňujícím informacím. Pokud je u daného produktového partnera i proklik na Další informace, budete přesměrování do staré BeTy na kartu produktového partnera, kde jsou již detailní produktové informace.
Jak poznám, že je žádost zpracovaná?
Pro lepší orientaci zobrazujeme stavy žádostí, nejlepším výsledkem pro Vás je stav Očekáváné vyřízení, kdy máte potvrzení, že jsme Váš požadavek úspěšně zpracovali a předali na produktového partnera. Bohužel od produktového partnera nedostáváme zpětné potvrzení – je tedy potřeba kontrolovat svou e-mailovou schránku.
Vyřizuje se – Vaši žádost zpracováváme na Broker Trustu.
Očekáváné vyřízení – Vaši žádost jsme odeslali na produktového partnera a předpokládáme tento termín vyřízení žádosti.
Zamítnuto – Produktový partner Vaší žádosti zamítl.
Jaká lhůta je pro vyřízení Vaší žádosti?
Standardně produktoví partneři přístupy vyřizují do 2 pracovních dnů od podání žádosti, v nejzazším případě do týdne. Podrobnější informace naleznete v sekci Přehled přístupů, kde máte postupy pro vyřízení jednotlivě popsané.
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Jak postupovat při pojistné události, nejen když škodu způsobí velká voda
Každý si teď přeje, aby se nenaplnily katastrofické scénáře meteorologů a hlášené rekordní srážky o víkendu nezpůsobily masivní rozvodnění toků. Vyplatí se ale být na takovou situaci připraven, a to…
Pauza v riskování, data z hlavních světových ekonomik nepotěšila (Týden 37)
V minulém týdnu se stalo přesně to, co jsem v předchozím komentáři předvídal. Hlavní americký index SP500 ztratil více než čtyři procenta a sesunul se do blízkosti hranice 5400 bodů.
Jste v důchodu a stát vám přestal přispívat na spoření? Podívejte se, jak úspory dál zhodnocovat a co rozhodně nedělat
Na 750 tisíc důchodců přestalo od července dostávat státní příspěvky ke spoření na penzi, které byly jedním z hlavních taháků tohoto produktu. Obrovské množství lidí nyní řeší, jak se samotným…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.