Stabilní příjem z poradenství

V 9dílném online kurzu o placeném poradenství se naučíte, jak definovat a nabídnout nadstandardní služby spojené s Vaší praxí finančního poradenství, tak aby Vám za ně klienti rádi zaplatili. Kurz za zvýhodněnou cenu do 15. 1.

Na kurzu společně definujete Vaši přidanou hodnotu, která položí základ smlouvě placeného servisního poradenství. Ukážete si, jak vybudovat vlastní značku a s jakými nástroji a službami dosáhnout úspěchu. Můžete mít klienty, kteří si Váš čas a servis rádi zaplatí.

Komu je kurz určen?

Kurz je určen především poradcům, kteří svým klientům nabízí komplexní finanční poradenství a chtějí jej posunout na vyšší úroveň přidáním nadstandardních služeb do svého portfolia, stejně jako těm, kteří chtějí s klientem konečně navázat oboustranně výhodný vztah, který bude jasně definován smlouvou.

O kurzu

Začátek kurzu: 1. 2. 2022
Čeká Vás 9 pravidelných online lekcí, a to v úterý a ve čtvrtek od 9 do 11 hodin.
Vaše zvýhodněná cena při objednání do 15. 1. 2022: 4 999 Kč (běžná cena 7 999 Kč)

Cena kurzu obsahuje vstup do systému ADVALO (běžná cena 2 490 Kč) a certifikační školení EUCS (běžná cena 2 490 Kč). 

Na koho se můžete v kurzu těšit?

  • Lukáš Kaplan, zakladatel EUCS
  • Jan Morávek, vedoucí právního oddělení EUCS
  • Viktor Hostinský, zakladatel Viktor Hostinský Investment a investiční platformy Edward
  • Martin Mašek, CEO společnosti Mindee
  • Marcela Pištorová, ADVALO business developer
  • Helena Pojarová, advokátka
  • Pavel Fara, zakladatel e-konzultant
  • Zdeněk Titl, manažer společnosti Raynet
  • Na jednotlivé online workshopy se k připojí poradci, kteří předané informace doplní zkušenostmi z praxe.

Co všechno kurz obsahuje?

  • Servisní poradenství jako placená služba – hledání Vašeho „proč?“

Společně definujete Vaši přidanou hodnotu. Dozvíte se, jaké druhy finančního poradenství existují a zjistíte, zda je servisní poradenství cesta právě pro Vás.

  • Systém ADVALO a nástroje servisního poradenství

Vysvětlíte si, jak funguje systém ADVALO, jak v něm pracovat a jak jej využít a ukážete si i další nástroje, které se Vám budou v praxi hodit.

  • Úspěšný prodej servisního poradenství

Dozvíte se, jak s placeným poradenstvím pracovat, jak ho nabízet klientovi a jak reagovat na případné námitky.

Chcete vědět víc? 

Podívejte se ZDE, nebo kontaktujte Marcelu Pištorovou na e-mailu m.pistorova@advalo.cz

Související články

Výnosy

Spoření na penzi přehledně. Co nás s největší pravděpodobností čeká v roce 2024

Poslanci schválili změny, které se dotýkají spoření na penzi a mají zavést hned několik zásadních novinek. Spořit si na důchod by mělo být atraktivnější, státem více podporované, ale zároveň za…

30. 11. 2023 7 minut čtení minut čtení

Rizika

Novinky v povinném ručení nabraly zpoždění. Co nás čeká v příštím roce na silnicích?

Původně na Vánoce, nyní nejdříve až v prvním čtvrtletí příštího roku začnou platit novinky v povinném ručení, které zvyšují například minimální povinné limity. Záleží, kdy bude zákon definitivně schválen. Co…

6 minut čtení minut čtení

Výnosy

FED nepotěšil trhy (Videokomentář: Týden 47)

Opatrnost centrálních bankéřů ohledně brzkého snižování úrokových sazeb mírně ochladila optimismus investorů. Trh tak po několikatýdenním růstu zamířil spíše do strany a mohl by i mírně korigovat. Dluhopisům se po…

28. 11. 2023 1 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.