Pomůžeme Vám s komunikací s klienty
Neustále sledujeme vývoj stávající situace a analyzujeme její dopad na poradenský trh. Souhrn toho nejdůležitějšího z trhu za uplynulý týden Vám posíláme každé úterý.
Současně hledáme cesty, jak pracovat s klienty online, jak s nimi komunikovat, či kde jsou příležitosti k bysnysu. Každý týden připravujeme středeční live webináře a v pátek se zaměřujeme na online školení či videonávody. Záznamy najdete vždy v BeTy na nové stránce COVID-19.
Mnoho z Vás s námi řeší komunikaci na klienty. Jsme rádi, že si uvědomujete, že je důležité být nyní s klienty ve spojení a uklidnit je, popř. jim nabídnout pomoc. Efektivní cestou je hromadná online komunikace.
Co pro Vás uděláme?
Po dobu „koronavirové“ krize pro Vás budeme bezplatně připravovat podklady pro Vaši komunikaci s klienty. Budeme zpracovávat taková témata, která jsou v danou chvíli aktuální a ovlivňují poradenský trh (např. odklad splátek, plnění pojišťoven, apod.). Ale zaměříme se i na témata, která Vám pomohou rozhýbat bysnys (např. podpojištění majetku + revize smluv, investice, apod.).
Jak budou podklady vypadat?
Připravíme sadu textů pro všechny komunikační kanály a k tomu přidáme i vhodné ilustrační obrázky již ve formátu pro sociální sítě:
- nejdelší text jako článek na Váš web
- kratší a strukturovaný text pro mailing
- krátký text vč. emotikonů jako post na sociální sítě
To vše doporučujeme provázat, tj. zdrojový článek si dáte na web a z mailingu nebo sociálních sítí se na něj odkážete. Texty si samozřejmě můžete libovolně upravovat. Fotografie mají ošetřená práva a můžete je případně i dále upravovat.
Kde vše najdete?
Na nově vytvořené stránce Covid-19 v BeTy ve složce ostatní. Jako první jsme zpracovali souhrnný materiál, ve kterém jsou zmíněny veškeré důležité změny v oblasti financí, na které měla dopad současná situace. Uvedené informace jsou aktuální k 20. 4., ale vzhledem k překotnému vývoji situace se vše rychle mění. I proto doporučujeme materiály vždy použít co nejdříve, popř. zkontrolovat aktuálnost informací.
Jak často a jaké materiály budou k dispozici?
Podklady budeme připravovat průběžně dle vývoje situace – zpravidla 2x do měsíce. Jako další téma bude podpojištění majetku. Pokud byste měli zájem o více zpracovaných témat v této formě, můžete si předplatit balíček s „obsahem“ pro Vaši komunikaci. Detaily naleznete zde.
Pokud byste se chtěli dozvědět další zajímavosti o marketingové komunikaci, poslechněte si náš webinář „Jak komunikovat s klienty“. Najdete ho rovněž na BeTY/Covid-19.
Věříme, že Vám to ulehčí komunikaci s Vašimi klienty a zároveň pomůže rozhýbat Váš bysnys.
Váš Broker Trust
Související články
První inflační vlaštovka (Týden 19)
Akciové trhy v uplynulém týdnu poklesly a to přesto, že makrodata zveřejněná v uplynulém týdnu neukázala nic mimořádně znepokojivého. Možná spíše naopak. Z úst statistiků jsme se dozvěděli, že růst…
Čtyři otázky pro Jirku Pecha: Inflace v hlavní roli
Před pár dny nás z E15 oslovili s dotazy, jak se vyvíjí zájem o spořicí a jiné produkty, s jejichž pomocí se klienti snaží bojovat s inflací. O odpovědi neochudíme…
Když nejste na řešení pojistných událostí sami
EUCS je společnost, kterou rozhodně chcete mít na své straně, když řešíte pojistnou událost. Její služby mohou nově využívat i partneři Broker Trustu. Jak to zvyšuje přidanou hodnotu finančního poradce?…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.