Petr Šimůnek a Česká spořitelna

Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.

Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.

Přednášející: Milan Vodička

O čem byla přednáška:

  • Srovnání meziroční produkce
  • Digitalizace České spořitelny, Expert 24
  • Posílení podpory pro BT v regionech

Související články

Výnosy

Do strany (Týden 28)

Na akciové trhy se v uplynulém týdnu vrátila dobrá nálada. Hlavní akciové indexy si připsaly více než procentní zisk a mohlo by se zdát, že je vše zase v nejlepším…

8. 7. 2020 3 minut čtení minut čtení

Nezařazené

Startuje nová produktová řada NN Orange

Téměř rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová řada NN Orange. Jak se tyto produkty tvořily a na co se můžete těšit?

7. 7. 2020 4 minut čtení minut čtení

Rizika

Když zastará pojistka. Co hrozí při podpojištění?

Pro většinu Čechů je logické chránit se proti následkům škod, které na jejich nemovitostech napáchá požár, vichřice nebo třeba prasklé potrubí. Pojištěné jsou u nás zhruba dvě třetiny nemovitostí. Část…

2. 7. 2020 4 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.