Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Pauza v riskování, data z hlavních světových ekonomik nepotěšila (Týden 37)
V minulém týdnu se stalo přesně to, co jsem v předchozím komentáři předvídal. Hlavní americký index SP500 ztratil více než čtyři procenta a sesunul se do blízkosti hranice 5400 bodů.
Jste v důchodu a stát vám přestal přispívat na spoření? Podívejte se, jak úspory dál zhodnocovat a co rozhodně nedělat
Na 750 tisíc důchodců přestalo od července dostávat státní příspěvky ke spoření na penzi, které byly jedním z hlavních taháků tohoto produktu. Obrovské množství lidí nyní řeší, jak se samotným…
Obavy o další vývoj ekonomiky (Týden 36)
Po klidném týdnu, kdy hlavní americký index S&P 500 získal jen nepatrné plus ve výši 0,25 %, přinesl úterní obchodní den výrazný obrat.
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.