Petr Šimůnek a Česká spořitelna

Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.

Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.

Přednášející: Milan Vodička

O čem byla přednáška:

  • Srovnání meziroční produkce
  • Digitalizace České spořitelny, Expert 24
  • Posílení podpory pro BT v regionech

Související články

Ostatní

U stavebního spoření klesají úroky. Rozhodovat budou akce

Při pohledu na nabídku úroků, kterými se zhodnocují peníze na stavebním spoření, čeká nové zájemce o tuto populární formu spoření od října poměrně monotónní obrázek. Všechny v Česku působící stavební…

18. 9. 2020 3 minut čtení minut čtení

Výnosy

Zasloužená korekce (Týden 36)

Akciové indexy se v právě skončeném týdnu dočkaly zasloužené korekce. Nejsledovanější indexy zpoza oceánu si připsaly jedno až tříprocentní pokles, který se koncentroval do dvou jeho závěrečných dní – čtvrtka…

9. 9. 2020 2 minut čtení minut čtení

Ostatní

Jak během jednoho měsíce nasměrovat finance na správnou cestu? Zkuste si to

Finanční gramotnost se v České republice v průběhu let mírně zlepšuje. Podle průzkumu ministerstva financí jsou ale Češi v tom, jak dokážou nakládat s vlastními penězi, rozumí finančním zákonitostem nebo…

8. 9. 2020 5 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.