Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech

Související články
Obavy investorů z koronaviru klesají. Akciím ale roste konkurence jinde
Hlavní světové trhy po většinu února utěšeně rostly, byť poslední dny začínají lehce přešlapovat na místě. Optimismu nahrává klesající počet hospitalizací a nových případů onemocnění covid-19 v USA rychle postupující…
Technická korekce (Týden 8)
Hlavní akciové trhy v uplynulém týdnu korigovaly svoje předchozí růsty a na svých hodnotách ztrácely. Tedy s výjimkou indexů zaměřených na hodnotově orientované akcie, které rostly. Potvrzují tak naši již…
Role finančních poradců se v období recese nijak nezmenšuje, spíše naopak
Otázky pro Zdeňka Sluku, generálního ředitele, předsedu představenstva a zakladatele společnosti Broker Trust
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.