Petr Šimůnek a Česká spořitelna
Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.
Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.
Přednášející: Milan Vodička
O čem byla přednáška:
- Srovnání meziroční produkce
- Digitalizace České spořitelny, Expert 24
- Posílení podpory pro BT v regionech
Sdílet s přáteli
Další témata
Související články
Hra na štěstí? Ne, správný postup při investování výrazně snižuje riziko ztráty
Úroky na spořicích účtech klesají. Ještě víc tak poroste investiční apetit Čechů, kteří hledají pro své úspory lepší výnos. Už loni přitom investice v ČR zaznamenaly mimořádný rok. Češi měli…
Dočkali jsme se korekce (Videokomentář: Týden 16)
Inflace ve Spojených státech dopadla o něco hůře, než se čekalo, a tak je pravděpodobné, že to s rychlejším snižováním úrokových sazeb nebude tak žhavé. Akciový trh reagoval očekávanou korekcí.…
Ještě je čas ty rodiče zachránit… Nové video motivuje klienty, aby řešili zajištění na důchod s BT Penzemi
Matěj, Miloš a Sofie. Tak se jmenují tři miminka – hrdinové videa, které Broker Trust připravil pro své partnery. Novorozenci komentují, jak jsou jejich rodiče zajištění na penzi, a zatímco…
Poznejte naše chytré nástroje
Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.