Petr Šimůnek a Česká spořitelna

Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.

Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.

Přednášející: Milan Vodička

O čem byla přednáška:

  • Srovnání meziroční produkce
  • Digitalizace České spořitelny, Expert 24
  • Posílení podpory pro BT v regionech

Související články

Ostatní

Obavy investorů z koronaviru klesají. Akciím ale roste konkurence jinde

Hlavní světové trhy po většinu února utěšeně rostly, byť poslední dny začínají lehce přešlapovat na místě. Optimismu nahrává klesající počet hospitalizací a nových případů onemocnění covid-19 v USA rychle postupující…

26. 2. 2021 4 minut čtení minut čtení

Výnosy

Technická korekce (Týden 8)

Hlavní akciové trhy v uplynulém týdnu korigovaly svoje předchozí růsty a na svých hodnotách ztrácely. Tedy s výjimkou indexů zaměřených na hodnotově orientované akcie, které rostly. Potvrzují tak naši již…

23. 2. 2021 3 minut čtení minut čtení

Ostatní

Role finančních poradců se v období recese nijak nezmenšuje, spíše naopak

Otázky pro Zdeňka Sluku, generálního ředitele, předsedu představenstva a zakladatele společnosti Broker Trust

18. 2. 2021 11 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.