Petr Šimůnek a Česká spořitelna

Jak se vypráví v byznysu o byznysu? Přišel čas změnit váš příběh. Nebo aspoň jeho vyprávění. „Jak virus mění pohled na svět, na práci, na život. A na vyprávění a na to, co je podstatné.“ Propojení business storytellingu a prodeje v praxi.

Partnerem prezentace Petra Šimůnka byla Česká spořitelna.

Přednášející: Milan Vodička

O čem byla přednáška:

  • Srovnání meziroční produkce
  • Digitalizace České spořitelny, Expert 24
  • Posílení podpory pro BT v regionech

Související články

Výnosy

Čistá energie vydělala investorům víc jak sto procent. Má smysl do ní vložit peníze i nyní?

Kdo v loňském roce investoval své peníze do akcií firem z odvětví čisté energetiky, může si gratulovat. Za posledních 12 měsíců si akcie zařazené do indexu SP Global Clean Energy…

7. 5. 2021 4 minut čtení minut čtení

Výnosy

Krátkodobá korekce možná (Týden 18)

Akciové trhy v uplynulém týdnu stagnovaly a v některých případech mírně klesaly. Důvodem pro tento vývoj je s velkou pravděpodobností nedostatek nových jasných impulsů, a to jak k pokračování v…

4. 5. 2021 3 minut čtení minut čtení

Nezařazené

Bohatý, nebo chudý? Do Broker kongresu zbývá ani ne měsíc

Už za méně než měsíc – 27. května – se v 9 hodin ráno otevřou virtuální brány nového Broker kongresu Evoluce 3D. Bude to už třetí online kongres a nebyli…

30. 4. 2021 4 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.