Sloučení duplicit a mazání dat

V souladu s GDPR nařízením jsme v BeTy spustili automatické mazání údajů kontaktů, kteří se nestali Vašimi klienty a současně funkcionalitu, která Vám vyřeší duplicitní kontakty Vašich klientů.

GDPR: Úprava v BeTy

V BeTy jsme spustili novou funkci, která Vám usnadní GDPR administrativu. U zadaných kontaktů, kde nevznikl obchod nebo nemáte ošetřeno uchovávání údajů souhlasem, bylo nutné hlídat šestiměsíční lhůtu pro možné zpracování dat a následně kontakt smazat.

Nyní se v BeTy karty klientů, na nichž nevznikne obchod nebo souhlas (SSZOÚ), mažou automaticky po 6 měsících. Dle nařízení GDPR totiž není možné déle než 6 měsíců zpracovávat data těchto klientů.

V BeTy můžete tyto karty jednoduše zobrazovat a filtrovat (nový sloupec „Platnost do“ na přehledu klientů). Na karty s platností méně než 20 dnů Vás upozorníme a můžete těmto kartám platnost i prodloužit. Prodloužením nám dáváte najevo, že jste s klientem ve spojení a jednáte o uzavření smlouvy, tudíž je potřeba jeho údaje nadále zpracovávat.

Čistění klientských duplicit

Už určitě víte, že nás Vaše názory zajímají. Jednou z nejhůře hodnocených oblastí byla kvalita dat. Proto jsme se na tuto oblast zaměřili a chceme společně s Vámi tato data „vyčistit“.

Přinášíme novinku v BeTy, která Vám umožní sloučit duplicitní záznamy. Je to pro nás první fáze, jak se můžeme posunout k čistým datům. V druhé fázi Vám přineseme další funkcionality jako například delegace (aby mohla za Vás vyřešit např. Vaše asistentka) a jiné.

Tato fáze Vám v BeTy:

  • Identifikuje a zobrazí duplicitní záznamy ve Vašem portfoliu.
  • Umožní Vám sloučení těchto duplicitních záznamů do jedné karty, ve které si vyberete nebo doplníte aktuální informace o klientovi (smlouvy ze všech karet se sloučí také).
  • Sloučení karet se promítne i do našich dalších aplikací.

Ve videu se můžete podívat, jak tato aplikace funguje. Budeme rádi za jakoukoliv připomínku.

Náměty posílejte na podpora@brokertrust.cz.

Související články

Úvěrování

Stavební spořitelny lákají klienty na prémie. Jak ze spoření dostat nejvíc?

Každoročně můžeme na podzim počítat s několika jistotami – ze stromů opadá listí, brzy se stmívá a stavební spořitelny začnou lákat klienty na zvýhodněné akce. Nejinak je tomu i letos.…

2. 12. 2022 4 minut čtení minut čtení

Výnosy

Nepokoje v Číně znervóznily trhy (Videokomentář: Týden 46)

Akcie tak směřovaly spíše do strany a na proražení hranice rezistence to zatím nevypadá. A co na aktuální ceny říká náš investiční analytik Václav Pech?

29. 11. 2022 1 minut čtení minut čtení

Podcasty, Poradenství, Regiony, Vzdělávání

Karel Kořený ,,Poradce, který se nevzdělává, je druh na vyhynutí“ + SOUTĚŽ pro finanční poradce

„Ve finanční gramotnosti se u nás rozevírají nůžky. Řada lidí je dnes finančně nepolíbená a se svými penězi nedovede správně nakládat ani vyjít. Na druhou stranu se ale mnozí jiní…

23. 11. 2022 3 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.