Sloučení duplicit a mazání dat

V souladu s GDPR nařízením jsme v BeTy spustili automatické mazání údajů kontaktů, kteří se nestali Vašimi klienty a současně funkcionalitu, která Vám vyřeší duplicitní kontakty Vašich klientů.

GDPR: Úprava v BeTy

V BeTy jsme spustili novou funkci, která Vám usnadní GDPR administrativu. U zadaných kontaktů, kde nevznikl obchod nebo nemáte ošetřeno uchovávání údajů souhlasem, bylo nutné hlídat šestiměsíční lhůtu pro možné zpracování dat a následně kontakt smazat.

Nyní se v BeTy karty klientů, na nichž nevznikne obchod nebo souhlas (SSZOÚ), mažou automaticky po 6 měsících. Dle nařízení GDPR totiž není možné déle než 6 měsíců zpracovávat data těchto klientů.

V BeTy můžete tyto karty jednoduše zobrazovat a filtrovat (nový sloupec „Platnost do“ na přehledu klientů). Na karty s platností méně než 20 dnů Vás upozorníme a můžete těmto kartám platnost i prodloužit. Prodloužením nám dáváte najevo, že jste s klientem ve spojení a jednáte o uzavření smlouvy, tudíž je potřeba jeho údaje nadále zpracovávat.

Čistění klientských duplicit

Už určitě víte, že nás Vaše názory zajímají. Jednou z nejhůře hodnocených oblastí byla kvalita dat. Proto jsme se na tuto oblast zaměřili a chceme společně s Vámi tato data „vyčistit“.

Přinášíme novinku v BeTy, která Vám umožní sloučit duplicitní záznamy. Je to pro nás první fáze, jak se můžeme posunout k čistým datům. V druhé fázi Vám přineseme další funkcionality jako například delegace (aby mohla za Vás vyřešit např. Vaše asistentka) a jiné.

Tato fáze Vám v BeTy:

  • Identifikuje a zobrazí duplicitní záznamy ve Vašem portfoliu.
  • Umožní Vám sloučení těchto duplicitních záznamů do jedné karty, ve které si vyberete nebo doplníte aktuální informace o klientovi (smlouvy ze všech karet se sloučí také).
  • Sloučení karet se promítne i do našich dalších aplikací.

Ve videu se můžete podívat, jak tato aplikace funguje. Budeme rádi za jakoukoliv připomínku.

Náměty posílejte na podpora@brokertrust.cz.

Související články

Úvěrování, Výnosy

Čtyři otázky pro Jirku Pecha: Inflace v hlavní roli

Před pár dny nás z E15 oslovili s dotazy, jak se vyvíjí zájem o spořicí a jiné produkty, s jejichž pomocí se klienti snaží bojovat s inflací. O odpovědi neochudíme…

13. 5. 2022 2 minut čtení minut čtení

Rizika

Když nejste na řešení pojistných událostí sami

EUCS je společnost, kterou rozhodně chcete mít na své straně, když řešíte pojistnou událost. Její služby mohou nově využívat i partneři Broker Trustu. Jak to zvyšuje přidanou hodnotu finančního poradce?…

10. 5. 2022 1 minut čtení minut čtení

Výnosy

Zdražování a bod zvratu. Po dvou dekádách stability čelíme inflačním šokům

Z investičního pohledu je nyní téma číslo jedna obecné zdražování, tedy inflace. Globální inflace byla ještě před dvěma lety pod 2 %, v dnešní době přesahuje 6 % a v…

6. 5. 2022 4 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.