Novinky v pojištění vozidel u Directu

Havarijní pojištění u mladých aut klientům každý rok zlevníme o 7 procent

Direct pojišťovna od konce května výrazně změnila pojištění vozidel. „Klientům nabízíme to, co žádná jiná pojišťovna na trhu,“ říká člen představenstva pro obchod Direct pojišťovny Michal Řezníček. Nový produkt má tři hlavní pilíře – Klesající havarijko, Pojištění nezaviněné bouračky a výrazné vylepšení asistencí.

Klesající havarijko pro mladá auta

Hodnota auta každý rok klesá. Ideálně by si tedy klienti měli ve smlouvě na havarijní pojištění pravidelně hodnotu auta aktualizovat, aby neplatili zbytečně drahé pojištění. U Directu to nově řešit nemusí. „Pokud si totiž od 27. května pojistí mladé osobní auto a všechna rizika na hodnotu auta, cenu havarijního pojištění jim jako jediná pojišťovna na trhu každý rok automaticky zlevníme o sedm procent,“ podotýká Řezníček. Tato výhoda platí do dovršení šesti let stáří auta. Pokud měl klient dopravní nehodu, v dalším roce sleva platit nebude.

Škodu vyřešíme za klienta, i když ho nabourá třeba Bulhar v Maďarsku

Kromě Zlevňujícího havarijka Direct nově nabízí také Pojištění nezaviněné bouračky. „Jedná se o přímou likvidaci, my jsme ji ale pojmenovali jinak, aby byl název pro klienty srozumitelnější,“ vysvětluje Řezníček. Pojištění klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit škodu pojišťovně, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí Directu. „My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostane klient přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Klientům výhody tohoto pojištění vysvětlujeme tak, že jim pomůžeme, i když je nabourá třeba Bulhar v Maďarsku. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě,“ podotýká Řezníček.

Pojištění nezaviněné bouračky doplňuje službu, kterou už Direct nabízel dřív – Průvodce škodou na zdraví. Tuto službu mají klienti k pojištění zdarma a pomůže jim, pokud je nebo posádku vozidla při dopravní nehodě zraní klient jiné pojišťovny. Naši právníci jim poradí, jak v této složité situaci postupovat a jak získat nějaké odškodnění.

Skutečně neomezená asistence

Zavádíme čtyři pevné varianty asistencí, které jsme pojmenovali jednoduše podle velikostí oblečení – S, M, L, XL. Každý tak na první pohled pochopí, že čím větší varianta asistence, tím větší pomoc. Pevnou součástí každé varianty bude nově asistence drobných závad. Kromě varianty S se bude asistence automaticky vztahovat i na nepojízdnost kvůli poruše. U nejmenší varianty půjde porucha připojistit. „Velkým tahákem je také asistence XL, která bude skutečně bez limitů,“ dodává Řezníček. Kromě toho měníme i logiku odtahů. Je toho opravdu hodně.

Související články

Rizika

Od 1. dubna začnou platit novinky v povinném ručení. Zbystřit musí majitelé elektrokoloběžek i seniorských trojkolek a dalších vozítek

Automobilovou hantýrkou by se o tom dalo mluvit jako o faceliftu. Povinné ručení od 1. dubna čekají změny, pro majitele osobních vozů to ale přelomové novinky nebudou. Zpozornět naopak musí…

27. 3. 2024 6 minut čtení minut čtení

Výnosy

Na optimistické vlně (Videokomentář: Týden 13)

Guvernéři FEDu okomentovali budoucí plány kolem dalšího snižování úrokových sazeb a akciové trhy tento komentář potěšil. Dočkali jsme se tak nových rekordů, které následně mírně korigovaly. Dluhopisy víceméně stagnují, komodity…

26. 3. 2024 1 minut čtení minut čtení

Výnosy

BONITES: BT Penze jsou probuzením do reality. Ještě nikdy nebyla možnost mít vše takto v kostce

V tomhle rozhovoru o zajištění na penzi si Tomáš Dvořák, spolumajitel finančně-poradenské společnosti BONITES group, nebere servítky. „Přibývá lidí, kteří si ‚něco‘ odkládají. Dříve to bylo 500 Kč do penzijka,…

22. 3. 2024 7 minut čtení minut čtení

Zpět na články

Poznejte naše chytré nástroje

Rádi vás pozveme na kávu . Nechte nám na sebe kontakt.