Účetní – senior

Na úvod něco o nás. Jsme firma, která od roku 2001 mění svět financí v ČR. Jako lídr trhu vytváříme nejlepší zázemí pro samostatné finančně poradenské firmy. Hodně investujeme do chytrých digitálních nástrojů, naši produkťáci se perfektně vyznají v hypotékách, pojištění i investicích, takže mohou radit finančním profíkům, na backoffice zas bezchybně zpracují každou smlouvu. Přestože je nás asi 160, vládne u nás pohodová rodinná atmosféra.

Účetní informace jsou velmi cenné pro vedoucí pracovníky společnosti, zaměstnance, banky, dodavatelé, odběratelé a v neposlední řadě i investory a akcionáře. Hledáme kolegu, který to cítí stejně a bude se chtít po našem boku ve světě financí rozvíjet. Naše skupina se rozrůstá a my potřebujeme dalšího spolehlivého nadšence.


Co Vás u nás bude čekat?

  • Samostatné zpracování/vedení kompletního účetnictví přidělených společností
  • Zpracování přiznání k DPH svěřených relevantních společností
  • Zpracování ročních účetních závěrek svěřených společností
  • Účtování operací ve skupině
  • Tvorba a udržování skupinové metodiky účtování
  • Součinnost na účetnictví Broker Trust a.s.
  • Jiné administrativní práce spojené s činností a povinnostmi finanční účtárny

Jaké znalosti a dovednosti budete k této práci potřebovat?

  • Praxe v účetnictví minimálně 3 roky
  • Zkušenost se samostatným vedením účetnictví
  • Zkušenost se mzdovým účetnictvím vítána

My Vám za to nabízíme

  • Dovolená 25 dní + sick days
  • Stravenky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Systém benefitů Benefit Plus s pravidelným měsíčním příspěvkem včetně možnosti příspěvku na penzijní produkt, kartu Multisport, …
  • Zvýhodněné O2 tarify
  • Akce pro zaměstnance – setkání kolegů, teambuilding, vánoční večírek, společné snídaně, výtvarné dílny či sportovní aktivity (štafeta, bruslení, …
  • Dog-friendly office, rádi uvítáme i Vašeho čtyřnohého kamaráda

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.