Vedoucí oddělení Zpracování smluv

Naše oddělení Zpracování obchodů je mladý 20členný tým na back office. Kontroluje různé typy smluv, které finanční poradci se svými klienty uzavřeli (např. pojištění, investice, hypotéky …) a jejich data zapisují do systémů. Dále, rovněž upozorňují naše poradce na zjištěné chyby ve smlouvách a dokumentech. Tímto zajišťují, že se poradci vyhnou případným sankcím, protože je např. naše Hanka, Klárka nebo Líza na chyby ve smlouvách upozorní.

Navzdory časům koronavirovým je Broker Trust úspěšnou společností, a proto byl tým posilněn o řadu nových kolegů, čímž se značně rozrostl a s tím narostl i objem práce pro naší vedoucí Verču. Proto bychom jí rádi dopřáli druhý pár pomocných rukou ve vedení mladého týmu 👐 – parťáka, který by mimo jiné řešil dotazy nováčků týmu, reklamace, zjišťoval a zpracovával pro svůj tým informace a produktové novinky a zefektivňoval procesy back office.

Co Vás u nás bude čekat? 

• Zajištění chodu oddělení
• Řešení problémů a dotazů od kolegů nejen ze svého oddělení, ale i z jiných, zejména dotazy od operátorů na zaevidované smlouvy a vyřizování reklamací z call centra Broker Trustu
• Naučení se kontrolovat a do systému zapisovat sjednané smlouvy s cílem naučit se systémy a procesy BT
• Participace na projektech, zefektivňování procesů, zajišťování podkladů, detailní popisování procesů back office, účast na projektových schůzkách, spolupráce s IT
• Náborová činnost
• Podpora pracovníků oddělení ZO
• Tvorba metodik back office v systému BT a jejich aktualizace
• Spolupráce s dalšími odděleními (Právní & Compliance, Produktové oddělení, Obchodní oddělení)

Co od Vás budeme očekávat?

• Středoškolské vzdělání
• Praxe min 3 let v oblasti administrativy
• Praxe min 1 rok s vedením lidí nebo působení na seniorní pozici
• Zkušenost s projekty
• Jsme v procesu transformace interních procesů, proto počítáme i s Vámi na zlepšování fungovaní oddělení
• Praxe min 1 rok v oblasti zpracování zprostředkování finančních produktů – není to žádné “must have”, obecný rozhled v oblasti pojišťovnictví či zprostředkování finančních produktů je ale určitě nápomocný
• Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech
• Osobní zodpovědnost – v BT spoléháme na kolegy a dotahujeme naše úkoly
• Akčnost a asertivitu – pouštíte se do věcí s entuziasmem, otevřenou myslí a umíte si svůj postoj obhájit

My Vám za to nabídneme: 

• Smlouvu na dobu neurčitou
• Dovolenou 25 dní + sick days
• Stravenky v hodnotě 100 Kč
• Flexibilní pracovní dobu
• Flexi pasy
• Dotovanou Multisport karta

A když korona povolí svůj stisk, tak Vás taky čeká:

• Akce pro zaměstnance
• Výuku angličtiny na pracovišti (teď jedeme samozřejmě online 🙂)
• Občerstvení na pracovišti a super recepce
• Dopravní dostupnost u metra „C“ Pankrác

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje