Vedoucí oddělení Zpracování obchodů

Naše oddělení Zpracování obchodů je energický tým na back office. Zapisují a kontrolují smlouvy, které finanční poradci uzavřeli se svými klienty napříč různými finančními segmenty. Tímto zajišťují, že se partneři BT vyhnou případným sankcím, protože je např. naše Sandra, Klárka nebo Péťa upozorní na chyby ve smlouvách.

Tento rok nám navzdory časům koronavirovým dopřál 5 nových kolegů a tím se nám už náš tým značně rozrostl. Proto bychom taky naší vedoucí oddělení Verče dopřáli druhý pár pomocných rukou ve vedení týmu 👐. Parťák, který by mimo jiné řešil docházku, distribuci smluv na kontrolu mezi členy teamu nebo jakékoliv dotazy svých kolegů.

Pokud se Vám zamlouvá živé, dynamické prostředí a lidé, určitě najdeme společnou řeč 😉.

Co Vás u nás bude čekat? 

  • Zajištění operativy oddělení a dělby práce
  • Řešení problémů a dotazů od kolegů nejen z oddělení ZO, ale i z jiných, zejména z oddělení Podpory partnerů
  • Nábor nových zaměstnanců a adaptace nováčků
  • Školení nových zaměstnanců, koordinace školitelů, vytváření plánů zaškolování  
  • Podpora a rozvoj pracovníků oddělení ZO, poskytování zpětné vazby 
  • Vyhodnocování pracovníků prostřednictvím KPI a s tím související odměňování
  • Participace na projektech
  • Tvorba metodik pro naše interní postupy a jejich aktualizace
  • Spolupráce s dalšími odděleními (Právní & Compliance, IT, Podpora partnerů)

Co od Vás budeme očekávat?

  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe min. 3 roky v oblasti administrativy
  • Praxe min. 1 rok s vedením lidí nebo působení na seniorní pozici
  • Praxe min. 1 rok v oblasti zpracování finančních produktů – není to žádný “must”, obecný rozhled v oblasti pojišťovnictví či zprostředkování finančních produktů je ale určitě nápomocný
  • Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech
  • Osobní zodpovědnost – v BT spoléháme na kolegy a dotahujeme naše úkoly
  • Zálibu ve zkoušení nových věcí – jsme v procesu transformace interních procesů, proto počítáme i s Vámi na zlepšování fungovaní oddělení
  • Akčnost a asertivitu – pouštíte se do věcí s entuziasmem, otevřenou myslí a umíte si svůj postoj obhájit

My Vám za to nabídneme: 

  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Dovolenou 25 dní + sick days
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Flexi pasy
  • Dotovanou Multisport kartu

A když korona povolí svůj stisk, tak Vás taky čeká:

  • Akce pro zaměstnance
  • Výuku angličtiny na pracovišti (teď jedeme samozřejmě online 🙂)
  • Občerstvení na pracovišti a super recepce
  • Dopravní dostupnost u metra „C“ Pankrác 

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje