Projektový/á manažer/ka

Jsme experti na finance a vyvíjíme vlastní systémy pro podporu našich partnerů z oblasti finančního poradenství. Usnadňujeme poradcům jejich práci a společně s nimi pomáháme zkvalitňovat služby také koncovým klientům.  

Jsme špička v oboru s dnes již 160člennou posádkou, stále se nám ale daří nevytvářet prostředí korporátu. Zachovali jsme si inovativního ducha, ve kterém můžeme dobré nápady uvádět do praxe. 

Spousta procesů se u nás stále vytváří, a tak Tě rádi uvítáme na palubě – čeká nás mise nastavování projektového řízení a řízení změn. Společnou cestou tě budou doprovázet dva parťáci: ředitel projektové kanceláře a seniorní project coordinator. Časem i tři, jelikož spolu s tebou hledáme také juniorní project coordinatora/ku. 

Co tě bude jako projekťáka/čku v BT čekat?

  • budeš řídit vybrané interní projekty a budeš tedy mít pod palcem: vypracování projektového záměru, přípravy projektu ve spolupráci s business zadavatelem, administrace projektu a dohled nad průběhem
  • jako správný project manager, budeš projekty realizovat v rámci schváleného rozsahu, rozpočtu, časového plánu a zodpovídat za výstupy v požadované kvalitě
  • budeš mít ve svých rukou řízení projektového týmu a proto se budeš podílet taky na nastavení a vyhodnocování KPI členů týmu
  • budeš organizovat a moderovat schůzky spojené s řízením projektů
  • budeš si vést dokumentaci k projektům a zajišťovat potřebný reporting
  • budeš přikládat ruku k dílu v tvorbě a zavádění metodiky projektového managementu, její zlepšování a školení uživatelů
  • budeš v dennodenním kontaktu s kolegy napříč společností (IT, obchodní oddělení, backoffice, produktové oddělení, právní a compliance, top management)
  • budeš se pohybovat v systémech Jira a Confluence

Jaké znalosti a dovednosti budeš k této práci potřebovat?

  • Prokazatelné zkušenosti s vedením projektů
  • Schopnost překlápět business požadavky do projektů
  • Pokud máš v kapse certifikát na Agile / PRINCE2, je to určitě plus
  • Schopnost vidět věci v souvislostech (důležitě nejsou jen detaily, ale i „big picture“ 😉)
  • Schopnost asertivního jednání
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost a osobní zodpovědnost
  • Proaktivní přístup
  • Flexibilita a dobrý time management

Co ti můžeme nabídnout?

  • Budeš mít přímý podíl na projektech, které pomáhají našim klientům v každodenním životě
  • Možnost spolupráce na HPP i na IČO
  • Zaměstnancům nabízíme standardní balíček benefitů jako je týden dovolené navíc, sick days, stravenky, Flexi Passy, flexibilní pracovní doba, kurzy angličtiny, dotovaná Multisport karta, firemní sleva na nákup elektroniky, zvýhodněný rodinný tarif na volání/data atd.
  • Dog-friendly office, rádi uvítáme i tvého čtyřnohého kamaráda
  • V naší firmě vládne hodně rodinná a pohodová atmosféra, rádi se vídáme i ve volném čase. Jakmile to situace umožní, rádi tě s námi vezmeme někam na vodu, na lyže, můžeš s námi zaběhnout i maraton, nebo prostě jen zajdeme po práci na pivo.

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje