Pracovník provizního oddělení

Jsme společnost, která zajišťuje komplexní servis pro naše smluvní poradce. V našem oddělení se staráme o to, aby každý z nich dostal provize včas a v pořádku.

V současnosti hledáme novou posilou, který by nám pomohla s jejich zpracováním. Administrativa totiž někdy taky bývá detektivní práce a při párování provizí narazíme občas na „špeky“, kterým je třeba přijít na kloub 🕵️.

Pokud

  • se kamarádíš s čísly a Excelem
  • máš rád(a) ve věcech pořádek 
  • bys rád(a) nahlédl(a) víc do světa financí a výpočtu provizí

tak tu máme něco pro Tebe!

Co Tě tady bude čekat? 

  • Zpracování provizních dat pro naše smluvní poradce 
  • Příprava podkladů pro výplatu provizí – párování provizních nároků na obchody našich smluvních partnerů (např. smlouvy pojištění, hypoték, etc.)
  • Pomoc se zpracováním dotazů kolegů z oddělení Podpory partnerů, a v případě reklamací, komunikace také s bankami a pojišťovnami

Co by Ti nemělo chybět? 

  • Dobrá uživatelská znalost Excelu
  • Kladný vztah k číslům
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • Nějaká ta zkušenost z oblasti bankovnictví a pojišťovnictví by ti ulehčila práci, ale není to žádná podmínka 😉

My Ti za to nabízíme

  • Dopravní dostupnost u metra „C“ Pankrác 
  • Dovolenou 25 dní & sick days
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Občerstvení na pracovišti
  • Flexi pasy
  • Dotovanou Multisport kartu
  • Výuku angličtiny na pracovišti
  • Možnost home office
  • Akce pro zaměstnance (firemní snídaně, setkání zaměstnanců, etc.)
  • … a samozřejmě skvělý tým ve společnosti, která má punc rodinné firmy 👪

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje