Pracovník oddělení Podpory partnerů

Naše firma roste a oddělení Podpory partnerů s ní. Proto k sobě do týmu hledáme kolegyni nebo kolegu, který se stane hlavní oporou pro naše partnery a pomůže jim s orientací v našich informačních systémech.“

Tomáš Brichta, Manažer odd. Podpory partnerů  

V Broker Trust vyvíjíme vlastní systémy pro podporu našich partnerů z oblasti finančního poradenství. Jsme spojnicí mezi nimi a finančními institucemi. To, že jsme se rozrostli na dnes již 160člennou firmu nám dává dvě velké výhody – patříme mezi nejstabilnější firmy na našem trhu (což bylo opakovaně potvrzeno nezávislým certifikátem Czech Stability Award), současně se u nás ale spousta procesů stále vytváří, a tak uvítáme rádi každého, koho baví přicházet s novými nápady a zlepšováky, prostoru pro jejich realizaci u nás dostane víc než dost. 

Oddělení podpory partnerů je kontaktním místem pro naše poradce. Nedílnou součástí práce je tudíž telefonní a emailová komunikace, dobrá orientace v různých informačních systémech, a to jak interních (kontrola provizí, obchodů, dat poradce), tak externích (banky, pojišťovny, penzijní společnosti, stavební spořitelny a investiční společnosti). V tom všem se musíme nejen dobře orientovat, ale umět také propojovat vzájemně související informace. Nejsme call centrum, i když nás s ním rádi zaměňují, nemusíš se tedy bát studených kontaktů, učení se call skriptů, nebo komunikace s nepříjemnými lidmi.  

Tvým denním chlebem u nás bude: 

  • Zodpovídání dotazů našich poradců skrze emaily a telefonáty a proaktivní řešení jejich požadavků.
  • Ověřování informací v interních systémech a v systémech finančních institucí.
  • Spolupráce na vylepšování procesů.
  • Po zapracování budeš mít možnost podílet se na projektech napříč společností.
  • Budeš-li mít chuť, můžeš časem také sám školit partnery v rámci našich informačních systémů.

Jaké znalosti a dovednosti budeš k této práci potřebovat?

  • Mnohem důležitější než to, jak se orientuješ ve světě financí, je pro nás způsob, jakým uvažuješ a do jaké míry jsi proaktivní v hledání řešení – se vším ostatním ti rádi pomůžeme. 
  • Budeš prvním kontaktem pro naše partnery, proto je nezbytné abys měl/a velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné pro-klientské vystupování.
  • Často pracujeme s citlivými a důležitými daty klientů, bez vyšší míry pečlivosti a zodpovědnosti se u nás tudíž také neobejdeš.
  • Jsme hodně sehraný tým, který si pomáhá, určitě tě v tom tedy nenecháme plavat. Do budoucna bys ale měl/a být schopna pracovat nejen v týmu, ale také samostatně.

Co ti můžeme nabídnout? 

  • Práci pod manažerem, který v týmu sám působil, než ho převzal. Má tudíž pro všechny její radosti i strasti nejen pochopení, ale zvládne ti také v čemkoli dobře poradit. 
  • Přímý podíl na projektech, které pomáhají našim klientům v každodenním životě.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.
  • Po dostatečném zapracování možnost home officu.
  • Zaměstnancům nabízíme standardní balíček benefitů jako je týden dovolené navíc, sick days, stravenky, Flexi Passy, kurzy angličtiny, dotovaná Multisport karta, firemní sleva na nákup elektroniky, zvýhodněný rodinný tarif na volání/data atd.
  • Dog-friendly office, rádi uvítáme i tvého čtyřnohého kamaráda.
  • V naší firmě vládne hodně rodinná a pohodová atmosféra, rádi se vídáme i ve volném čase. Jakmile to situace umožní, rádi tě s námi vezmeme někam na vodu, na lyže, můžeš s námi zaběhnout i maraton, nebo prostě jen zajdeme po práci na pivo. 😊

Těšíme se na Vás!

Pošlete prosím svůj strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem na hr@brokertrust.cz odstartujte tak naši společnou cestu.

Za zkoušku nic nedáte

Vyladili jsme nástroje pro Vaše vize. Co si o nich poslechnout víc? Pojďme to probrat třeba u kávy.

Chráníme Vaše Osobní údaje